logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Sports & Entertainment: Akcja „Dzień Sportu” dla szkół i przedszkoli

  PR 02.06.2018, przeczytano 430 razy
ilustracjastrzałka

W zeszłym tygodniu odbył się pierwszy z serii eventów pod nazwą "Dzień Sportu" w ramach akcji "Zostań gwiazdą futbolu" stacji MiniMini+. Laureatem pierwszej tury castingowej została Szkoła Podstawowa nr 56 w Szczecinie. Za pomysł zaangażowania rywalizujących szkół i przedszkoli do akcji castingowej odpowiada Havas Sports & Entertainment, wyspecjalizowana w komunikacji w obszarze sportu i rozrywki jednostka Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-sports-and-entertainment%3A-akcja-_dzien-sportu_-dla-szkol-i-przedszkoli,36705,artykul.html

Kanał MiniMini+ prowadzi od maja akcję castingową „Zostań gwiazdą futbolu”. Poszukuje w niej dzieci w wieku od 3 do 10 lat, które wystąpią na jesień w nowym sportowym programie kanału dla najmłodszych i zaprezentują swoje piłkarskie umiejętności. Havas Sports & Entertainment, wyspecjalizowana w angażującej komunikacji z obszaru sportu i rozrywki jednostka Havas Media Group jest autorem pomysłu na dodatkową akcję wspierającą castingi. Zostały one uzupełnione serią pięciu eventów pod nazwą „Dzień Sportu”, w ramach których szkoły i przedszkola z całej Polski rywalizują ze sobą na boisku. Podczas tych spotkań maluchy mogą rozwijać swoje piłkarskie umiejętności i świetnie się bawić, korzystając z wyjątkowych atrakcji. Zwieńczeniem akcji będzie Wielki Mecz Finałowy na przełomie sierpnia i września w Warszawie.

Pierwszy z eventów odbył się w środę 23 maja w Szczecinie, a laureatem została Szkoła Podstawowa nr 56 w Szczecinie. Reprezentacja szkoły starła się z Drużyną Rybki MiniMini, złożonej z 3 trenerów piłkarskich i wygrała 6:4.

Dodatkowo podczas eventu dzieci miały okazję wysłuchać wykładu na temat zasad fair-play, zdrowej rywalizacji czy współzawodnictwa. Zorganizowano również naukę zasad pierwszej pomocy, pokazy freestyle football oraz gry i animacje sportowe dla najmłodszych. Havas Sports & Entertainment jest kompleksowo odpowiedzialne
za kreację, organizację oraz realizację eventów „Dzień Sportu”.

Następny event sportowy odbędzie się już w najbliższą środę w Ustroniu w powiecie cieszyńskim, w Szkole Podstawowej nr 1, która została zwycięzcą drugiej tury castingowej.

Źródło: Havas Media Group

havasmg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764