logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Warsaw z akcją „Przygarnij Photona na Święta”

  PR 07.12.2017, przeczytano 450 razy
ilustracjastrzałka

Havas Warsaw jest autorem świątecznej kampanii dla swojego klienta Photon Entertainment. W ramach kampanii ruszył konkurs, dzięki któremu można zaadoptować sympatycznego robota, który samotnie trafił na Ziemię i przed Świętami poszukuje dla siebie nowej rodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-warsaw-z-akcja-_przygarnij-photona-na-swieta_,34763,artykul.html

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz adopcyjny i opisać w nim krótko swoją rodzinę, powody, dla których chcemy przygarnąć Photona, oraz dołączyć zdjęcie lub film przedstawiający rodzinę uczestnika.

Do zdobycia są trzy roboty Photon, trzy zniżki 50% na zakup Photona w sklepie internetowym oraz trzy zestawy gadżetów.

Źródło: Havas Warsaw

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764