logo
WIADOMOŚCI

Havas Warsaw z akcją „Przygarnij Photona na Święta”

Mateusz Zawiślak  PR 07.12.2017, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Havas Warsaw jest autorem świątecznej kampanii dla swojego klienta Photon Entertainment. W ramach kampanii ruszył konkurs, dzięki któremu można zaadoptować sympatycznego robota, który samotnie trafił na Ziemię i przed Świętami poszukuje dla siebie nowej rodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-warsaw-z-akcja-_przygarnij-photona-na-swieta_,34763,artykul.html

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz adopcyjny i opisać w nim krótko swoją rodzinę, powody, dla których chcemy przygarnąć Photona, oraz dołączyć zdjęcie lub film przedstawiający rodzinę uczestnika.

Do zdobycia są trzy roboty Photon, trzy zniżki 50% na zakup Photona w sklepie internetowym oraz trzy zestawy gadżetów.

Źródło: Havas Warsaw

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 147 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone