logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Worldwide o oszczędzaniu z Orange dla Firm

  PR 23.01.2013, przeczytano 1139 razy

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem kreacji do najnowszej kampanii marki Orange dla Firm pod hasłem „100 sposobów od Orange, jak zaoszczędzić w firmie”. W ramach najnowszej oferty klienci mogą otrzymać tablety i smartfony w promocyjnych cenach, a także zaoszczędzić na abonamencie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-worldwide-o-oszczedzaniu-z-orange-dla-firm,17768,artykul.html

Spot promuje jeden ze stu sposobów na oszczędzanie z Orange. Właściciele firm zamiast szukać pozornych oszczędności, z nową ofertą w Orange dla Firm mają możliwość nie tylko zakupu sprzętu w promocyjnych cenach, ale także zaoszczędzenia na abonamencie.

Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe oraz prasę i internet. Kreacja kampanii Orange dla Firm została przygotowana przez agencję Havas Worldwide Warsaw. Spot reżyserował Alberto Saguer Bel. Produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcją – Platige. Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa MEC Global.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764