logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Worldwide Warsaw popracuje nad cukrem

  PR 29.10.2013, przeczytano 680 razy

Agencja Havas Worldwide Warsaw wygrała przetarg na obsługę promującą cukier puder marki Cukier Królewski produkowany przez Südzucker Polska S.A. Działania z zakresu komunikacji zintegrowanej z naciskiem na ATL, BTL oraz experiential marketing będą koordynowane przez dział client service Havas Engage Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-worldwide-warsaw-popracuje-nad-cukrem,20084,artykul.html

Działania agencji dla producenta Cukru Królewskiego obejmują kreację ATL, a także promocję konsumencką cukru pudru wspieraną kampaniami w prasie ogólnopolskiej, OOH i on-line.

Ponadto Havas Engage Warsaw przeprowadzi dedykowane aktywności z zakresu experiential marketingu – ambienty w dwóch polskich miastach. W ramach akcji są przewidywane także aktywności w wybranych sieciach handlowych.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764