logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas wprowadza strategię Converged

  PR 25.06.2024, przeczytano 330 razy
ilustracja

Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-wprowadza-strategie-converged,404791,artykul.html

Najważniejsze obszary strategii Converged:

  • Wprowadzenie platformy, w ramach której Havas oferuje dostęp do unikalnych narzędzi, danych i technologii dla wszystkich pracowników Havas Village na całym świecie, uwzględniając potrzeby zarówno dywizji mediowej, jak i kreatywnej.
  • Realizując nową strategię Havas zapowiada kolejne inwestycje w dane, technologię i sztuczną inteligencję. Tylko w ciągu najbliższych czterech lat Havas zainwestuje ponad 400 milionów euro w rozwój tych obszarów. Do realizacji tego celu powołano multidyscyplinarny Globalny Zespół ds. Inwestycji.
  • Ponadto, Havas dalej rozwija podejście skoncentrowane na klientach oferując na kolejnych rynkach wystandaryzowane globalne podejście Data Driven.

Wdrożenie nowej strategii zbiega się z nowym rozdziałem w rozwoju organizacji – potencjalnym wejściem na giełdę, przy zachowaniu stałego wzrostu, dalszego rozwoju biznesu oraz rekordowej w ostatnich latach liczby fuzji i przejęć.

Yannick Bolloré, CEO Havas, komentuje:

– Naszym celem jest zwiększenie pozytywnego wpływu na biznes naszych klientów i na kształt przyszłości szybko rozwijającego się sektora komunikacji. Nasza nowa strategia Converged pozwoli zbudować jeszcze więcej mostów pomiędzy kreatywnością, mediami, produkcją i technologią, niż kiedykolwiek wcześniej. Jesteśmy przygotowani na wyzwania przyszłości. Converged to wspólna podróż, która oznacza przyspieszenie rozwoju, zmianę kulturową, rezonującą na każdym poziomie naszej organizacji i gwarantującą sukces naszych partnerów.

Opierając się na sukcesie strategii Together i unikalnego podejścia Havas Village zapoczątkowanych w 2014 r., Converged ma na celu umożliwienie globalnej współpracy w Havas, płynnie łączącej talenty, kompetencje i narzędzia.

Źródło: Havas Media

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katowice 2024

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2024

W Katowicach rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta. Określono podział miasta na strefy oraz przygotowano wstępne założenia dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały.
Adform Carbon Index: cykl Adform i Effie Awards Poland
Cykl ma na celu prezentację wskaźnika informującego o emisyjności kampanii programmatic w Polsce, a także sposobów redukcji CO2.
Cheese Film z kampanią dla Vectry
Właśnie wystartowała olimpijska odsłona kampanii Vectry, kontynuująca nową platformę komunikacyjną marki. Za produkcję oraz postprodukcję kampanii odpowiada CHEESE FILM. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Endless wraz z działem marketingu Klienta. Reżyserią zajęli się Krzysztof Kujawski oraz Krzysztof Grudziński.
Łukasz Piszczek nawiązał współpracę z marką Recman
W ostatnim czasie szerokim echem odbiła się informacja o powrocie Łukasza Piszczka do Borussi Dortmund w roli asystenta trenera Nuriego Sahina. To wielkie wyróżnienie dla byłego obrońcy, który spędził w tym klubie wiele lat swojej zawodowej kariery. Teraz, jako członek sztabu szkoleniowego, będzie mógł dzielić się bogatym doświadczeniem i wiedzą z młodszymi...
Żywiec Zdrój z letnią komunikacją
Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu – przypomina o tym Żywiec Zdrój, który na początku lipca wystartował z szeregiem letnich aktywności. Podróżujących marka zachęca do picia odpowiedniej ilości wody, a urlopowiczom - poprzez współpracę ze stacją TVN w ,,Projekcie Plaża” - proponuje liczne atrakcje i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764