logo
WIADOMOŚCI

Havas Xmas po raz trzeci

  PR 06.12.2017, przeczytano 221 razy

Havas Media Group trzeci rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym dzięki aplikacji Havas Xmas.  W tym roku środki zebrane w charytatywnej akcji zostaną przekazane, podobnie jak w zeszłym roku, aż trzem fundacjom – Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Fundacji oraz Hospicjum „Światło”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-xmas-po-raz-trzeci,34745,artykul.html

Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna pomoc najbardziej potrzebującym. W tym roku akcja realizowana jest już po raz trzeci, a w zabawie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Havas Media Group oraz klienci i partnerzy biznesowi, którzy dzięki zaproszeniu pobiorą darmową aplikację Havas Xmas. Aplikacja, która od dziś jest dostępna w serwisie App Store i Google Play, działa przez cały grudzień na zasadzie kalendarza adwentowego, codziennie odkrywając kolejne pytanie do użytkowników. Dotyczą one zwyczajów związanych z obchodami Bożego Narodzenia oraz ciekawostek ze świata reklamy i są podane w zabawnej i angażującej formule. Każda poprawna odpowiedź jest nagradzana punktami, które następnie zostaną przeliczone na pieniądze. Całkowita zebrana kwota zostanie przekazana Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Fundacji i Hospicjum „Światło”.

– Patrząc na dotychczasowe efekty akcji Havas Xmas, również w tym roku nie wahaliśmy się ani chwili i uruchomiliśmy kolejną edycję aplikacji. Chcemy realnie działać i pomagać wykorzystując do tego celu najnowszą technologię. Wystarczy pobrać naszą bezpłatną aplikację aby w prosty, zabawny i co najważniejsze efektywny sposób pomóc tym, którzy tego wsparcia najbardziej potrzebują. Bardzo dziękujemy naszym pracownikom, klientom i partnerom biznesowym za aktywny udział w poprzednich edycjach i serdecznie zapraszamy wszystkich po raz kolejny do wspólnej zabawy i pomagania – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

W ramach dwóch poprzednich edycji akcji Havas Xmas na pomoc potrzebującym zostało przekazane ponad 50 tysięcy złotych, a beneficjentami zostali Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Przystań Ocalenie, Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich" oraz Fundacja NAGLE SAMI.

Aplikacja Havas Xmas powstała przy pomocy Mobext Global, jednostce specjalizującej się w strategicznym doradztwie oraz kampaniach komunikacyjnych w kanale mobile ukierunkowanych na uzyskanie wymiernych efektów biznesowych.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone