logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Head & Shoulders zachęca do wspólnego powrotu do formy

  PR 19.05.2020, przeczytano 695 razy

Jak pokazują badania przeprowadzone dla marki Head & Shoulders, Polacy w czasie pandemii znacznie ograniczyli ruch (59 proc.). Zdecydowana większość z nich deklaruje, że motywacją do powrotu do formy są  inni ludzie (75 proc.), których towarzystwa na co dzień brakuje z powodu ograniczeń wprowadzonych w czasie pandemii (72 proc.). Dlatego, w czasie odmrażania gospodarki i stopniowego wychodzenia z ograniczeń narodowej kwarantanny, Head & Shoulders zachęca Polaków do codziennej, wspólnej gimnastyki porannej w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową”. Równolegle marka wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wspiera potrzebujących w czasie pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/head-and-shoulders-zacheca-do-wspolnego-powrotu-do-formy,387083,artykul.html

Według badań przeprowadzonych dla marki Head & Shoulders, ponad połowa Polaków (59 proc.) zmniejszyła swoją aktywność fizyczną od czasu wybuchu pandemii i wprowadzenia ograniczeń w przemieszczaniu się. Jednocześnie, zdecydowana większość z nich, 75 proc., przyznaje, że łatwiej byłoby im wrócić do rozpoczęcia lub wznowienia aktywności fizycznej w towarzystwie innych osób – partnerów lub przyjaciół – których brak na co dzień odczuwa aż 72 proc. społeczeństwa.

Ruszyła akcja „Zacznij dzień z czystą głową”

W odpowiedzi na powyższe zjawiska, marka Head & Shoulders, przygotowała specjalną akcję pod hasłem „Zacznij dzień z czystą głową”, w której zachęca odbiorców do codziennej, porannej  rozgrzewki w towarzystwie znanych i lubianych sportowców, prezenterów i aktorów. Treningi w formie relacji na żywo można było śledzić na instagramowym profilu trenera personalnego, Daniela Józka Kuczaja do 17 maja oraz na profilach gwiazd i influencerów, biorących udział w akcji: Rafała Maślaka, Macieja Dowbora, Małgorzaty Ohme, Hanny Lis, Sylwii Nowak, Rafała Jonkisza,i Krzysztofa Golonki. Wszystkie poranne treningi są również dostępne na stronie internetowej dedykowanej akcji www.czystaglowa.onet.pl, dzięki czemu każdy może zadbać o swoją formę w dogodnym dla siebie momencie. Na stronie internauci znajdą także wiele praktycznych porad na temat pielęgnacji włosów i skóry głowy.

Do przyłączenia się do akcji zachęca sam Robert Lewandowski, ambasador marki Head & Shoulders.  

- Jako profesjonalny sportowiec doskonale wiem, jak poranna aktywność fizyczna jest istotna dla naszego zdrowia i kondycji psychicznej. Kiedy nasze ciało jest w dobrej formie, my też czujemy się znacznie lepiej. Mam nadzieję, że poranne ćwiczenia staną się dla wszystkich nowym rytuałem, dzięki któremu razem zadbamy o najwyższą formę – mówi Robert Lewandowski.

Do wspólnego treningu może dołączyć  każdy, kto chce znaleźć inspirację i motywację, potrzebną do tego, by wejść w nowy dzień ze świeżym zapasem siły woli, optymizmem i gotowością stawienia czoła wyzwaniom.

Poranna rutyna sposobem na pozytywny początek dnia

Jak wynika z badania Head & Shoulders aż 36 proc. Polaków przyznaje, że lubi poranne rytuały, ponieważ dają one poczucie przewidywalności i pozwalają lepiej zacząć dzień. Ich znaczenie podkreśla również Małgorzata Ohme, psycholog i ekspert akcji Head & Shoulders.

- Powtarzalne działania wykonywane rano nadają pozytywny ton wszystkiemu, czym będziemy zajmowali się przez resztę dnia. Konsekwentne wykonywanie odpowiednio dobranych czynności, takich jak chociażby poranna gimnastyka, prysznic i pielęgnacja włosów, pomaga złapać poczucie porządku i wewnętrzny spokój ducha – mówi Małgorzata Ohme. - Wspólne treningi on-line są również szansą na poczucie się częścią większej wspólnoty, co jest szczególnie istotne w czasie, kiedy ograniczyliśmy spotkania towarzyskie oraz bezpośredni kontakt z innymi ludźmi – dodaje.

– Chcemy na co dzień wspierać Polaków w powrocie do formy, bo jako marka szamponów numer 1 na świecie, codziennie rano towarzyszymy im od lat w porannych rytuałach w zakresie pielęgnacji włosów i skóry głowy. Poranna aktywność fizyczna, podobnie jak poranny prysznic, to sposób na pozytywne rozpoczęcia dnia ze świadomością, że zrobiliśmy coś dobrego sami dla siebie – mówi Jarosław Fibich, manager marki Head & Shoulders.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764