logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Headlines dla Lexusa - Lexus Fashion Night2

  PR 12.05.2006, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Headlines Brand & Corporate Communication już po raz kolejny zorganizowało dla marki Lexus - Lexus Fashion Night, ekskluzywny pokaz mody, połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/headlines-dla-lexusa---lexus-fashion-night2,3918,artykul.html

Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszył, już po raz drugi pokaz Gosi Baczyńskiej - uznawanej, za jedną z najlepszych polskich projektantek oraz Agnieszki Maciejak, dla której był to debiutancki pokaz przed tak szeroką publicznością. Oprócz nowego Lexusa, gwiazdą pokazu była Helena Christensen - modelka uznawana za jedną z najpiękniejszych kobiet świata, która uświetniła pokazy, występując w kolekcjach obu projektantek. Oprawę muzyczną wydarzenia, zapewnił zespół Sistars a wieczór, ponownie poprowadził Michał Żebrowski - ambasador marki Lexus.

Lexus Fashion Night2 to już kolejne wydarzenie organizowane przez Headlines dla marki Lexus pokazujące jak w niestandardowy sposób zaprezentować luksusową markę samochodu, łącząc światową modę z motoryzacją.

Podobnie jak w ubiegłym roku, obecny pokaz media już okrzyknęły, największym wydarzeniem modowym sezonu i mamy nadzieję, że kolejne projekty, organizowane przez Headlines będą równie entuzjastycznie przyjęte - Joanna Pruszyńska Witkowska, prezes Headlines.
Headlines już od ponad 10 lat świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR. Przykładami tych działań są miedzy innymi: kampania plastrów antykoncepcyjnych Evra, "Antykoncepcja w modzie" nagrodzona Złotym Spinaczem i uznawana za przełom w komunikacji farmaceutycznej oraz trwająca właśnie kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy", której celem jest uświadamianie społeczeństwu problemu raka szyjki macicy w Polsce a kobietom - konieczności poddawania się badaniom profilaktycznym.

Źródło: Headlines

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764