Headlines Brand & Corporate Communication już po raz kolejny zorganizowało dla marki Lexus - Lexus Fashion Night, ekskluzywny pokaz mody, połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa.
Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszył, już po raz drugi pokaz Gosi Baczyńskiej - uznawanej, za jedną z najlepszych polskich projektantek oraz Agnieszki Maciejak, dla której był to debiutancki pokaz przed tak szeroką publicznością. Oprócz nowego Lexusa, gwiazdą pokazu była Helena Christensen - modelka uznawana za jedną z najpiękniejszych kobiet świata, która uświetniła pokazy, występując w kolekcjach obu projektantek. Oprawę muzyczną wydarzenia, zapewnił zespół Sistars a wieczór, ponownie poprowadził Michał Żebrowski - ambasador marki Lexus.
Lexus Fashion Night2 to już kolejne wydarzenie organizowane przez Headlines dla marki Lexus pokazujące jak w niestandardowy sposób zaprezentować luksusową markę samochodu, łącząc światową modę z motoryzacją.
Podobnie jak w ubiegłym roku, obecny pokaz media już okrzyknęły, największym wydarzeniem modowym sezonu i mamy nadzieję, że kolejne projekty, organizowane przez Headlines będą równie entuzjastycznie przyjęte - Joanna Pruszyńska Witkowska, prezes Headlines.
Headlines już od ponad 10 lat świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR. Przykładami tych działań są miedzy innymi: kampania plastrów antykoncepcyjnych Evra, "Antykoncepcja w modzie" nagrodzona Złotym Spinaczem i uznawana za przełom w komunikacji farmaceutycznej oraz trwająca właśnie kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy", której celem jest uświadamianie społeczeństwu problemu raka szyjki macicy w Polsce a kobietom - konieczności poddawania się badaniom profilaktycznym.
Źródło: Headlines