logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Headlines dla Lexusa - Lexus Fashion Night2

  PR 12.05.2006, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Headlines Brand & Corporate Communication już po raz kolejny zorganizowało dla marki Lexus - Lexus Fashion Night, ekskluzywny pokaz mody, połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/headlines-dla-lexusa---lexus-fashion-night2,3918,artykul.html

Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszył, już po raz drugi pokaz Gosi Baczyńskiej - uznawanej, za jedną z najlepszych polskich projektantek oraz Agnieszki Maciejak, dla której był to debiutancki pokaz przed tak szeroką publicznością. Oprócz nowego Lexusa, gwiazdą pokazu była Helena Christensen - modelka uznawana za jedną z najpiękniejszych kobiet świata, która uświetniła pokazy, występując w kolekcjach obu projektantek. Oprawę muzyczną wydarzenia, zapewnił zespół Sistars a wieczór, ponownie poprowadził Michał Żebrowski - ambasador marki Lexus.

Lexus Fashion Night2 to już kolejne wydarzenie organizowane przez Headlines dla marki Lexus pokazujące jak w niestandardowy sposób zaprezentować luksusową markę samochodu, łącząc światową modę z motoryzacją.

Podobnie jak w ubiegłym roku, obecny pokaz media już okrzyknęły, największym wydarzeniem modowym sezonu i mamy nadzieję, że kolejne projekty, organizowane przez Headlines będą równie entuzjastycznie przyjęte - Joanna Pruszyńska Witkowska, prezes Headlines.
Headlines już od ponad 10 lat świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR. Przykładami tych działań są miedzy innymi: kampania plastrów antykoncepcyjnych Evra, "Antykoncepcja w modzie" nagrodzona Złotym Spinaczem i uznawana za przełom w komunikacji farmaceutycznej oraz trwająca właśnie kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy", której celem jest uświadamianie społeczeństwu problemu raka szyjki macicy w Polsce a kobietom - konieczności poddawania się badaniom profilaktycznym.

Źródło: Headlines

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez...
Badanie przeprowadzone przez BravoKupony, platformę sprzedażową oferującą kody rabatowe i kupony przeanalizował kraje OECD w ramach badania Smart Shopper Index, który porównuje rozsądne zachowania konsumenckie oraz wydatki mieszkańców poszczególnych krajów EOCD. Polska została sklasyfikowana na samym końcu rankingu.
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa
Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale...
Inspiracje produktowe na platformie ESB
Każdego tygodnia na łamach ESB Online publikowanych jest około 50 nowych inspiracji produktowych, które wyświetlają się na stronie głównej.
Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764