logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Headlines dla Lexusa - Lexus Fashion Night2

  PR 12.05.2006, przeczytano 636 razy
ilustracjastrzałka

Headlines Brand & Corporate Communication już po raz kolejny zorganizowało dla marki Lexus - Lexus Fashion Night, ekskluzywny pokaz mody, połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/headlines-dla-lexusa---lexus-fashion-night2,3918,artykul.html

Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszył, już po raz drugi pokaz Gosi Baczyńskiej - uznawanej, za jedną z najlepszych polskich projektantek oraz Agnieszki Maciejak, dla której był to debiutancki pokaz przed tak szeroką publicznością. Oprócz nowego Lexusa, gwiazdą pokazu była Helena Christensen - modelka uznawana za jedną z najpiękniejszych kobiet świata, która uświetniła pokazy, występując w kolekcjach obu projektantek. Oprawę muzyczną wydarzenia, zapewnił zespół Sistars a wieczór, ponownie poprowadził Michał Żebrowski - ambasador marki Lexus.

Lexus Fashion Night2 to już kolejne wydarzenie organizowane przez Headlines dla marki Lexus pokazujące jak w niestandardowy sposób zaprezentować luksusową markę samochodu, łącząc światową modę z motoryzacją.

Podobnie jak w ubiegłym roku, obecny pokaz media już okrzyknęły, największym wydarzeniem modowym sezonu i mamy nadzieję, że kolejne projekty, organizowane przez Headlines będą równie entuzjastycznie przyjęte - Joanna Pruszyńska Witkowska, prezes Headlines.
Headlines już od ponad 10 lat świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR. Przykładami tych działań są miedzy innymi: kampania plastrów antykoncepcyjnych Evra, "Antykoncepcja w modzie" nagrodzona Złotym Spinaczem i uznawana za przełom w komunikacji farmaceutycznej oraz trwająca właśnie kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy", której celem jest uświadamianie społeczeństwu problemu raka szyjki macicy w Polsce a kobietom - konieczności poddawania się badaniom profilaktycznym.

Źródło: Headlines

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764