logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Headlines Porter Novelli dla Ministerstwa Gospodarki

  PR 26.08.2013, przeczytano 769 razy

Headlines Porter Novelli przy ścisłej współpracy z biurami z sieci Porter Novelli w Niemczech, Rosji, Czechach na Ukrainie i w Chinach zrealizuje kampanię wizerunkową dla polskiego Ministerstwa Gospodarki, w ramach projektu pt. „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”. Poza działaniami PR, kampania obejmuje również działania reklamowe w prasie gospodarczej, Internecie, magazynach pokładowych, a także outdoor, za które odpowiadają partnerzy HPN tj. dom mediowy Arena oraz agencja kreatywna What.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/headlines-porter-novelli-dla-ministerstwa-gospodarki,19515,artykul.html

Kampania ma na celu przede wszystkim poprawę wizerunku polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej oraz Polski, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera,  posiadającego własne atrakcyjne specjalności eksportowe. Jej założeniem jest również zmiana postaw zagranicznych przedsiębiorców i zachęcenie ich do nawiązywania współpracy z polskimi firmami.

Projekt skupi się wokół wybranych branż o szczególnym potencjale eksportowym na poszczególnych rynkach, w tym m.in. nowoczesnych technologiach cywilnych, światowej jakości designie, innowacyjnych technologiach wojskowych czy wysokiej jakości żywności.

Jest to pierwsza tak duża kampania, wspierająca ekspansję polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych i angażująca tak wiele resortów oraz instytucji państwowych i branżowych.

Headlines Porter Novelli jest specjalistą w komunikacji z 17 letnim doświadczeniem na polskim rynku PR. 7 lat temu stała się częścią globalnej sieci Porter Novelli, która posiada biura w ponad 60 krajach na świecie (m.in. W Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Brazylii, Rumunii, Turcji, Chinach, w Czechach, Austrii, Izraelu czy na Ukrainie).

Dzięki realizacji szeregu pokrewnych projektów, Headlines Porter Novelli oraz zagraniczne biura sieci Porter Novelli, zaangażowane w realizację kampanii, posiadają niezbędną wiedzę, kompetencje i szerokie doświadczenie, które pozwoli na efektywną promocję polskiej gospodarki i wsparcie polskich firm w rozpoczęciu ekspansji oraz umacnianiu ich pozycji na zagranicznych rynkach.

Realizacja ambitnych celów projektu możliwa będzie między innymi dzięki zastosowaniu sprawdzonych narzędzi, takich jak: audyty komunikacyjne rynków zagranicznych, organizacja forów gospodarczych, działania medialne zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz doradztwo polskim firmom w ich komunikacji z lokalnymi interesariuszami i przygotowanie ich do pracy w  odmiennych warunkach kulturowych i realiach biznesowych.

 „Cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny mamy okazję, przy tak ważnym projekcie, współpracować z naszymi przyjaciółmi z biur w Chinach, Czechach, Niemczech, Rosji i na Ukrainie. Jestem przekonana, że nasze połączone siły i kompetencje są gwarancją skutecznej komunikacji i zmiany postrzegania Polski oraz jej uwiarygodnianie, jako kraju z prężnie rozwijającą się gospodarką, który ma wiele do zaoferowania zagranicznym partnerom biznesowym” – podkreśla Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes  Headlines Porter Novelli.

Międzynarodowa kooperacja pozwala na wymianę doświadczeń i współtworzenie projektów na wielu płaszczyznach. Kampanie realizowane przez zespoły Porter Novelli były w przeszłości wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach branżowych zarówno lokalnych jak i międzynarodowych m.in.: SABRE AWARDS, PR WEEK AWARDS, Stevie Award, PRSA ANVIL AWARDS, effie awards, THE ADDY AWARDS, THE COMMUNICATOR AWARDS, European Award of Excellence.

Źródło: Headlines

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764