logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Headlines wzmacnia dział Technology

  PR 11.12.2006, przeczytano 729 razy

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication wzmacnia swój dział Technology, do którego zadań należy obsługa klientów z branży IT, telekomunikacyjnej, RTV/AGD, itp. Z początkiem grudnia Arkadiusz Piasek, Senior Consultant objął stanowisko szefa Headlines Technology.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/headlines-wzmacnia-dzial-technology,4867,artykul.html

Do tej pory był on związany z Denoisers PR, gdzie odpowiedzialny był za działania public relations dla firmy Intel Technology. Wcześniej pracował jako PR Manager w polskim oddziale jednego z największych na świecie producentów sprzętu komputerowego - ASUSTeK Computer Inc., w którym również tworzył dział PR i marketingu firmy w Polsce.

"Wzmocnienie działu technologicznego umożliwi nam jego integrację ze światowymi strukturami agencji Porter Novelli, z którą Headlines jest stowarzyszona. Pozwoli nam to na pełniejsze wykorzystanie przez Headlines długoletnich doświadczeń Porter Novelli w działaniach w branżach związanych z nowoczesnymi technologiami”, powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines.

Headlines może się już pochwalić szerokim portfolio klientów "technologicznych". Dotychczas agencja pracowała m.in. dla takich firm jak Hewlett-Packard, MIO Technologies, Bosch, Siemens, Samsung, ADT, czy Dow Building Solutions.

Headlines istnieje na rynku od 1996 roku, W swojej strukturze posiada 4 działy: Healthcare & Life, Technology, Consumer oraz Corporate. Od stycznia 2006 r. partnerem Headlines jest jedna z największych na świecie sieciowych agencji public relations – Porter Novelli.

Źródło: Headlines

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764