logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego

  PR 05.12.2022, przeczytano 167 razy
ilustracja

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heads-advertising-z-kampania-dla-oleju-wielkopolskiego,398248,artykul.html

Olej Wielkopolski, marka należąca do grupy Princes Foods, jest produktem wysokiej jakości, tłoczonym tylko raz, z nasion polskiego rzepaku. Jego opakowanie pochodzi z recyklingu. Produkt jest bogaty w kwasy Omega-3 oraz witaminy E i K.

30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania. Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania. Wie, jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, jak przywołać wspomnienia, jak łączyć pokolenia… i wiele, wiele więcej.

Dzięki unikatowemu dla brandu i konsekwentnie wykorzystywanemu hasłu „Wielkopolski wie…” powstała mocna, rozwijalna i wyróżnialna komunikacja, dzięki której brand zyskał wyrazisty charakter.

Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.

Źródło: Heads Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764