Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
Olej Wielkopolski, marka należąca do grupy Princes Foods, jest produktem wysokiej jakości, tłoczonym tylko raz, z nasion polskiego rzepaku. Jego opakowanie pochodzi z recyklingu. Produkt jest bogaty w kwasy Omega-3 oraz witaminy E i K.
30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania. Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania. Wie, jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, jak przywołać wspomnienia, jak łączyć pokolenia… i wiele, wiele więcej.
Dzięki unikatowemu dla brandu i konsekwentnie wykorzystywanemu hasłu „Wielkopolski wie…” powstała mocna, rozwijalna i wyróżnialna komunikacja, dzięki której brand zyskał wyrazisty charakter.
Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.
Źródło: Heads Advertising