logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego

  PR 05.12.2022, przeczytano 559 razy
ilustracja

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heads-advertising-z-kampania-dla-oleju-wielkopolskiego,398248,artykul.html

Olej Wielkopolski, marka należąca do grupy Princes Foods, jest produktem wysokiej jakości, tłoczonym tylko raz, z nasion polskiego rzepaku. Jego opakowanie pochodzi z recyklingu. Produkt jest bogaty w kwasy Omega-3 oraz witaminy E i K.

30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania. Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania. Wie, jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, jak przywołać wspomnienia, jak łączyć pokolenia… i wiele, wiele więcej.

Dzięki unikatowemu dla brandu i konsekwentnie wykorzystywanemu hasłu „Wielkopolski wie…” powstała mocna, rozwijalna i wyróżnialna komunikacja, dzięki której brand zyskał wyrazisty charakter.

Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.

Źródło: Heads Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764