logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heart of Hospitality, czyli z sercem o hotelarstwie – nowa kampania Accor

  PR 12.10.2021, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, w centrum której znalazł się główny fundament hotelarstwa: ludzie. Grupa przygotowała podcast „Heart of Hospitality” z serią historii opowiadających o ludziach tworzących świat branży każdego dnia. Wśród rozmówców znaleźli się światowi liderzy, a także początkujący hotelarze. Natomiast tematy odcinków dotyczą gastronomii, luksusu, przyszłości sektora, kobiet w hotelarstwie, a także zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heart-of-hospitality%2C-czyli-z-sercem-o-hotelarstwie-%E2%80%93-nowa-kampania-accor,393345,artykul.html

Branża hotelarska gromadzi w sobie wszystkie doświadczenia i przeżycia, za którymi ludzie najbardziej tęsknią na przestrzeni minionych miesięcy. To podróżowanie, spędzanie czasu w restauracjach i barach, odkrywanie nowych miejsc i nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Celem najnowszej kampanii „Heart of Hospitality” jest oddanie głosu wszystkim wyjątkowym osobom, które każdego dnia czynią świat hotelarstwa wyjątkowym.

- Fundamentem naszej działalności jest serdeczność, a hotelarstwo jest biznesem z ludźmi w sercu – czy chodzi o naszych pracowników, partnerów czy gości. Każdy z naszych hoteli na całym świecie jest miejscem stworzonym z myślą o człowieku, w którym każdego dnia angażują się pasjonaci składający się na kreatywne i pracowite zespoły. Wszyscy odwiedzający hotele poszukują emocjonalnych doświadczeń i więzi z innymi ludźmi czy trwającymi chwilami. Dlatego hotelarstwo było branżą, której brak najmocniej odczuli ludzie na przestrzeni ostatnich miesięcy. Gościnność ma znaczenie, bo to sektor działający w oparciu o serce – zaznacza Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.

Jednym z narzędzi kampanii jest autorska witryna internetowa z inspirującymi chwilami i doświadczeniami z pracy w hotelarstwie.

Podcast „Heart of Hospitality”

Głównym elementem kampanii „Heart of Hospitality” jest unikalny podcast o tej samej nazwie. Prowadzący, Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, opowie o codziennym życiu w branży i przedstawi najciekawsze historie z perspektywy swojego doświadczenia. W pierwszej serii wystąpią eksperci MPS Puri, CEO Nira Hospitality Limited i Filip Boyen, CEO Forbes Travel Guide. Przedmiotem rozmowy będą:

  • Gastronomia i glamour gościnności: MPS Puri dzieli się swoją pasją
  • Przyszłość hotelarstwa: Młode Talenty i Edukacja
  • Kobiety w świecie hotelarstwa
  • Epikurejski styl życia: Wywiad z szefami kuchni
  • Budujemy lepszą przyszłość: Zrównoważony rozwój w hotelarstwie
  • Luksusowa Podróż: Odkrywanie świata - Filip Boyen o turystyce bez obostrzeń

W pierwszym odcinku do Duncana dołączy jego wieloletni przyjaciel, a zarazem współpracownik i światowej sławy lider w dziedzinie gościnności, MPS Puri. Eksperci porozmawiają o sztuce gastronomicznej oraz wykwintności w hotelarstwie. Puri, będący słynący z wielu inspiracji w branży, podzieli się historiami z aż pięciu dekad pracy w roli światowej sławy konsultanta F&B, co nazywa „najseksowniejszą częścią branży hotelarskiej”.

Gościnność ma znaczenie, to biznes z sercem w centrum

Celem kampanii „Heart of Hospitality” jest wsparcie w odbudowie i ożywieniu sektora, który mocno odczuł skutki ostatnich miesięcy związanych z licznymi obostrzeniami. Branża hotelarsko-turystyczna odpowiada za jedno na dziesięć miejsc pracy. Znaczna część z nich może zniknąć, nie tyle jako skutek zmian w branży, ale w efekcie obostrzeń i restrykcji obejmujących pracowników. Wprawdzie widać wyraźne oznaki ożywienia, to branża wciąż stawia czoła wielu wyzwaniom związanym choćby z niedoborem kandydatów czy globalnym łańcuchem dostaw i możliwościach podróżowania.

- Pomimo wielu wyzwań, każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by zatroszczyć się o gości i tworzyć niezapomniane chwile i wspomnienia pomagające łączyć ludzi ze sobą oraz budować pozostające w pamięci przeżycia. Takie zaangażowanie, pasja, i kreatywność są wyznacznikami dla naszej branży. Jestem niezmiernie dumny, że mogę być jej częścią. Pomyślmy o takich szczególnych chwilach, jak ostatnie wakacje, urodzinowy posiłek z przyjaciółmi lub podróż służbowa, w trakcie której zostaje zawarta ważna umowa. Każdego dnia na całym świecie ludzie przybywają do hoteli, by świętować, marzyć, pracować, odpoczywać, bawić się, spędzać czas z bliskimi. Jako branża jesteśmy odpowiedzialni za te wszystkie cenne chwile i późniejsze wspomnienia. Dlatego uruchomiliśmy „Heart of Hospitality”, by przypomnieć światu, że w centrum hotelarstwa stoi gościnność i serdeczność, dzięki czemu to jedna z najbardziej cenionych branż. W hotelarstwie nie ma dwóch takich samych dni, nie ma dwóch takich samych osób, nie ma nawet dwóch takich samych chwil. Wszystkie są wyjątkowe, osobiste i dlatego tak niezwykłe. Accor to światowy lider gościnności i jesteśmy dumni, że możemy promować ten sektor, celebrując życie i historie naszych pracowników – podsumowuje Duncan O’Rourke.

Źródło: Accor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764