logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Jestem w Hebe”

  PR 16.09.2021, przeczytano 386 razy
ilustracja

Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hebe-i-agencja-vandp-ruszaja-z-kolejna-odslona-kampanii-_jestem-w-hebe_,393017,artykul.html

Sieć drogerii Hebe rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej w ramach platformy kreatywnej „Jestem w Hebe“. Nowa seria spotów wideo kontynuuje znany z wcześniejszych odsłon format lekko żartobliwych rozmów matki z córką. Celem kampanii reklamowej stworzonej przez Hebe i agencję V&P jest śledzenie losów bohaterek także poza murami sklepów Hebe oraz przybliżenie widzom funkcjonalności e-sklepu i aplikacji mobilnej.

- Mamy bardzo dużo do zakomunikowania naszym obecnym i potencjalnym klientom m.in liczne promocje, a przy tym cały czas zależy nam na podkreślaniu przyjemności robienia zakupów, niezależnie od formy online czy offline – mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe. - Dzięki naszej platformie udaje się to zrobić w sposób spójny, czytelny i – co najważniejsze - atrakcyjny dla naszych odbiorców, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.

Autorem spotów jest poznańska agencja reklamowa V&P, która stworzyła również pierwszą odsłonę kampanii emitowaną od 2019 roku. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii, współpracując przy tym z reżyserem Maciejem Bielińskim oraz studiami produkcyjnymi – Tyrka Studio i Orka Film. Kampania „Jestem w Hebe“ startuje 16 września 2021 roku, w internecie oraz w telewizji.

- Ogromnie cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyło nas Hebe kontynuując współpracę przy tym projekcie – mówi Anna Kocińska, account group head V&P. - Nie mniej cieszą wyniki kampanii: kolejne flighty kampanii zwiększały więź emocjonalną z marką zarówno wśród młodszych, jak i starszych klientek – dodaje.

Źródło: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja

www.hebe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764