
Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę PR Hebe. Od początku maja br. Walk PR odpowiada za działania PR w Polsce oraz koordynację działań PR na rynkach czeskim i słowackim.
Hebe to dynamicznie rozwijająca się marka, która posiada 380 sklepów stacjonarnych w Polsce oraz realizuje plan rozwoju na rynkach czeskim i słowackim. Marka intensywnie rozwija również kanał e-commerce. Równolegle Hebe angażuje się społecznie, m.in. realizując autorski program CSR „Odkryj siebie z Hebe”, stworzony we współpracy z Fundacją One Day. Celem programu jest pomoc młodym dorosłym wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych w usamodzielnieniu się, poprzez umożliwienie zatrudnienia oraz zapewnienie wsparcia mentorskiego ze strony pracowników Hebe.
Za działania dla marki Hebe odpowiadać będzie zespół Lifestyle&Consumer Insight Practice, koordynowany przez Matyldę Żemajtis (Group Account Director): Milena Dyńska (Senior Account Executive), Zofia Szafrańska (Junior Account Executive) przy wsparciu Aleksandry Żukiewicz (Account Executive) w obszarze influencer relations.
Źródło: Walk PR