logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hebe klientem Walk PR

  PR 09.06.2025, przeczytano 257 razy

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę PR Hebe. Od początku maja br. Walk PR odpowiada za działania PR w Polsce oraz koordynację działań PR na rynkach czeskim i słowackim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hebe-klientem-walk-pr,409189,artykul.html

Hebe to dynamicznie rozwijająca się marka, która posiada 380 sklepów stacjonarnych w Polsce oraz realizuje plan rozwoju na rynkach czeskim i słowackim. Marka intensywnie rozwija również kanał e-commerce. Równolegle Hebe angażuje się społecznie, m.in. realizując autorski program CSR „Odkryj siebie z Hebe”, stworzony we współpracy z Fundacją One Day. Celem programu jest pomoc młodym dorosłym wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych w usamodzielnieniu się, poprzez umożliwienie zatrudnienia oraz zapewnienie wsparcia mentorskiego ze strony pracowników Hebe.

Za działania dla marki Hebe odpowiadać będzie zespół Lifestyle&Consumer Insight Practice, koordynowany przez Matyldę Żemajtis (Group Account Director): Milena Dyńska (Senior Account Executive), Zofia Szafrańska (Junior Account Executive) przy wsparciu Aleksandry Żukiewicz (Account Executive) w obszarze influencer relations.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764