Wygląd opakowania w punkcie sprzedaży ma bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe i odbiór marki przez konsumentów. Heidelberg jest wiodącym dostawcą w branży, który może zagwarantować cyfrową i przemysłową produkcję opakowań, z bezbłędnym i wystandaryzowanym efektem końcowym.
Wraz ze stale postępującą globalizacją, wśród markowych producentów sprzedających i produkujących w skali międzynarodowej rośnie popyt na dodatkowe warianty opakowań, indywidualne podejście do klientów oraz krótszy czas wprowadzenia na rynek. Wraz z tym rośnie skomplikowanie i ryzyko popełnienia błędów w produkcji opakowań. Z drugiej strony cyfryzacja wszystkich ważnych etapów produkcji daje możliwość drastycznego zredukowania tego ryzyka lub nawet całkowitego jego wyeliminowania. Firma Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) i jej szwajcarska spółka - córka Gallus zaprezentują na zbliżających się targach Interpack, które odbędą się w terminie 4-10 maja br. w Düsseldorfie, pod hasłem „Smart Print Shop – Zero uszkodzonych opakowań” szeroką ofertę rozwiązań i działań pozwalających zautomatyzować kontrolę jakości, które są zintegrowane w inteligentnym osieciowanym środowisku produkcyjnym łączącym wszystkie maszyny. Te rozwiązania podnoszą międzynarodową konkurencyjność producentów opakowań, dzięki temu że umożliwiają pewną, wydajną i ekonomiczną produkcję, w szczególności nieuszkodzonych i wysokiej jakości opakowań kartonowych i etykiet drukowanych w technologii offsetowej, cyfrowej i fleksograficznej. Swoim udziałem w targach Heidelberg podkreśla jednocześnie strategiczną rolę rosnącego rynku opakowań i etykiet dla dalszego ekonomicznego rozwoju firmy.
- Wygląd opakowania w punkcie sprzedaży ma bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe i odbiór marki przez konsumentów. W zależności od segmentu rynku, wadliwe opakowania – chociażby ze względu na drobne odchylenia kolorystyczne – mogą spowodować szkody wizerunkowe, jak również wysokie ryzyko odpowiedzialności. Obietnica Heidelberga „Zero uszkodzonych opakowań” spełnia zatem wymagania markowych producentów co do bezbłędnych opakowań z estetycznego, prawnego, funkcjonalnego i marketingowego punktu widzenia” - mówi Stephan Plenz, członek zarządu odpowiedzialny za maszyny. - Heidelberg jest wiodącym dostawcą w branży, który może zagwarantować cyfrową i przemysłową produkcję opakowań, z bezbłędnym i wystandaryzowanym efektem końcowym. Zamierzamy stale rozszerzać naszą ofertę dla tego rosnącego segmentu rynku.
Źródło: Heidelberger Druckmaschinen AG