logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heidelberg Polska – nowa struktura działu sprzedaży

  PR 25.05.2018, przeczytano 773 razy

Nowoczesne technologie oraz dynamicznie zmieniający się rynek wywierają również znaczący wpływ na branżę poligraficzną. Firma Heidelberg Polska w ślad za zmianami w całej grupie rozpoczęła proces wdrażania nowej struktury organizacyjnej. Dotyczy to najważniejszych obszarów funkcjonowania takich jak serwis i sprzedaż, ale również komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heidelberg-polska-%E2%80%93-nowa-struktura-dzialu-sprzedazy,36631,artykul.html

Wdrażanie strategii „Heidelberg goes digital” oraz nowe podejście w działaniu koncernu już przekładają się na pełniejsze wykorzystanie posiadanego potencjału do budowania jeszcze lepszych relacji z klientami firmy. W praktyce zastosowanie najnowszych technologii odpowiada nowym wyzwaniom i rozwojowi drukarń przyszłości w świecie Przemysłu 4.0.

Na bazie dotychczasowej struktury sprzedaży wprowadzono zupełnie nową organizację sprzedaży. Stanowisko dyrektora nowego Działu Sprzedaży Bezpośredniej objął Pan Łukasz Żarnecki. Dyrektorem nowego działu e-Commerce i Marketingu został Pan Wojciech Mataczyński. Pan Tomasz Jasiński pełni funkcję dyrektora Działu Wsparcia Sprzedaży i Doradztwa. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Pana Krzysztofa Wojdana powierzono mu stanowisko Szefa Sprzedaży ds. Klientów Grupowych.

Formalnie nowa struktura wejdzie w życie z dniem 1.06.2018 r.

Źródło: Heidelberg Druckmaschinen AG

www.heidelberg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764