logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heima PR otwiera dział Carecomm do komunikacji zaangażowanej społecznie

  PR 23.10.2023, przeczytano 438 razy

Heima PR uruchamia nowy dział – Heima CareComm – który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, Communication Managerka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heima-pr-otwiera-dzial-carecomm-do-komunikacji-zaangazowanej-spolecznie,401821,artykul.html

Heima CareComm poprowadzi wszystkie niekomercyjne projekty, którymi opiekuje się agencja. Nowy dział będzie też rozwijać biznes oraz portfolio usług komunikacyjnych zaadresowanych do fundacji, fundacji korporacyjnych i do stowarzyszeń. Z wykształcenia, wiedzy i doświadczenia zespołu konsultantów skorzystają też firmy, które w swój model biznesowy mają wpisany zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. Korporacje dbające o pracowników, otoczenie społeczne i biznesowe, o środowisko i kwestie ESG.

Ruszamy z działem CareComm w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi komunikacyjne, które moim zdaniem będą odgrywać coraz większą rolę w public relations. W ostatnich latach zaufały nam duże fundacje i firmy dbające o zaangażowanie społeczne. Wiemy jak prowadzić takie projekty. Mamy dojrzały zespół, wiedzę, bardzo dużo doświadczeń i wypracowanych relacji z różnymi ekspertami. A poza tym, lubimy ten obszar i dobrze się w nim czujemy. Chcemy współpracować z instytucjami, które zdają sobie sprawę, że powodzenia projektów społecznych czy edukacyjnych nie powinno się mierzyć ekwiwalentem reklamowym albo jakimiś innymi, krótkoterminowymi wskaźnikami. - mówi Monika Majcher, właścicielka Heima PR.

Heima CareComm wspierać będzie tworzenie projektów oraz kampanii społecznych, zdrowotnych i edukacyjnych. Zajmie się też prowadzeniem i rozwijaniem tych już istniejących. Nowy dział będzie odpowiadać za przygotowywanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz doradztwo, które wykracza poza klasyczne usługi PR. Skoncentruje się na kreowaniu zainteresowania mediów przez dobór tematów i kontekstów, reaserch oraz organizację wywiadów i wydarzeń medialnych. W imieniu obsługiwanych firm, fundacji i instytucji konsultanci Heima CareComm będą współpracować z zewnętrznymi ekspertami, lekarzami, naukowcami, analitykami, a także z beneficjentami. Agencja zajmie się również brandingiem i całościową komunikacją wizualną projektów, a także współpracą z liderami opinii i influencerami.

W ciągu 11 lat istnienia Heima PR zrealizowała ponad trzydzieści zaangażowanych społecznie projektów i kampanii, działając m.in dla.: Fundacji Instytutu Matki i Dziecka, UNICEF’u, Fundacji Legii, akcji Wszyscy do Wioseł, kampanii Położna na medal, Zakładów Farmaceutycznych UNIA, Stowarzyszenia Ladies First, Centralnego Domu Technologii czy Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju. Joanna Stawicka - Zarzecka w swoim 15 letnim doświadczeniu w public relations prowadziła projekty m.in. dla firm Novo Nordisk, AstraZeneca, Promedica24, Gemini Polska, Fundacji Kwiat Kobiecości oraz kampanii społecznych “Pij Mleko, będziesz Wielki”, Diagnostyka Jajnika”, “Piękna bo zdrowa”.

Źródło: Heima PR

heimastudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764