logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heineken Silver for real – rusza komunikacja nowego Heinekena

  PR 22.04.2022, przeczytano 225 razy

Orzeźwiający lager uwarzony z najświeższych pikseli i serwowany w najgorętszej miejscówce w Decentralandzie zaprojektowanej przez street artowca J. Demsky’ego – tak Heineken ogłaszał światu swoje najnowsze piwo, czyli Heineken Silver. Pierwsza na świecie konferencja prasowa w Metaverse miała oczywiście humorystyczny charakter, a kilka tygodni później w wielu europejskich miastach odbyła się prawdziwa premiera nowego produktu Heinekena. Nad Wisłą też właśnie wystartowała kampania dedykowana nowemu piwu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heineken-silver-for-real-%E2%80%93-rusza-komunikacja-nowego-heinekena,395602,artykul.html

Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Heineken doskonale o tym wie, dlatego w kampanii Silvera podkreśla, jak ważna jest prawdziwość, prawdziwe życie i prawdziwe chwile. Mimo to nie zapomina o poczuciu humoru i dystansie do siebie – stąd premiera w cyfrowym świecie, której największym minusem było to, że nikt nie mógł spróbować nowego piwa…

Prawda czy nieprawda?

Mimo że zaczęło się od przekrętu i wprowadzenia na rynek wirtualnego produktu, Heineken stawia w swojej komunikacji na autentyczność i pokazywanie prawdziwego życia. Robi to jednak z dużym przymrużeniem oka. Wszystkie działania marki opierają się bowiem na zderzeniu wyobrażeń z prawdziwym życiem. Motyw ten przewijał się nie tylko podczas premiery produktu, ale jest także widoczny w spotach telewizyjnych, kreacjach w digitalu oraz na materiałach OOH. Będzie on również stanowić oś współpracy z wybranymi influencerami.

– Premiera Heineken Silver w Metaverse była niezwykle ironiczna i miała podkreślić, że najlepszym sposobem na poznanie nowego piwa jest prawdziwy świat – tłumaczy Marcin Filipiak, Dyrektor marki Heineken w Grupie Żywiec. – Dziś także bawimy się zarówno tym wirtualnym, jak i rzeczywistym światem, organizując premiery naszego nowego produktu w całej Europie i świętując poszerzenie rodziny Heinekena. Czerpiemy przy tym to, co najlepsze z obu przestrzeni, czyli wciągającą rozrywkę jak w Metaverse, ale przy piwie, którego naprawdę można się napić – dodaje.

Prawdziwy smak w prawdziwych sklepach

Heineken Silver to piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu. Produkt obecny jest już na sklepowych półkach, a wkrótce pojawi się również w dedykowanych strefach na festiwalach i w przestrzeni miejskiej, w kanale HoReCa oraz w punktach sprzedaży w formacie pop-up barów i ekspozytorów.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764