logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heinz stworzył wyspę Fortnite

  PR 25.03.2023, przeczytano 595 razy
ilustracja

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heinz-stworzyl-wyspe-fortnite,399406,artykul.html

Gleba odgrywa zasadniczą rolę w systemie żywnościowym. Szacuje się, że 95% żywności, którą spożywamy, jest bezpośrednio lub pośrednio wytwarzana w glebie. Jednak według ekspertów ds. środowiska nasze gleby są zagrożone i mogą zniknąć w ciągu zaledwie jednego pokolenia, jeśli nie podejmiemy działań.

Aby zwiększyć świadomość tego problemu, Heinz i eksperci od e-sportów z Druid Gaming, stworzyli jedyną w swoim rodzaju wyspę w Fortnite inspirowaną gospodarstwami producentów pomidorów Heinz. Wyspa została zaprojektowana, aby edukować konsumentów na temat fundamentalnej roli, jaką odgrywa zdrowa gleba, będąca częścią naszego systemu żywnościowego.

Heinz nadaje sygnał S.O.S. w walce o zdrowie gleby i prosi graczy Fortnite o pomoc w zmianie tych tendencji. Jednocześnie zapewnia, że to nie koniec gry dla jego smacznych pomidorów i żywności, uprawianych dotąd na zdrowych glebach.

W grze została utworzona bezpieczna strefa, która kurczy się, aby uświadomić graczom, jak szybko pogarsza się stan zdrowia gleby. Zadaniem graczy będzie przegonić "burzę" 33 proc. szybciej niż w Fortnite Battle Royale i Zero Build.

Jest także dobra wiadomość - gra w wirtualnym świecie będzie miała pozytywny wpływ na świat rzeczywisty, a Heinz pomoże ochronić dodatkowe 13,5 mln m2 gleb (co odpowiada wielkości ponad 1600 boisk piłkarskich).

Gracze będą mogli doświadczyć procesu uprawy pomidorów Heinz, zaczynając w szklarniach, gdzie znajdują się młode rośliny pomidorów, które są następnie przesadzane na pola, aby rosnąć i przekształcać się w dojrzałe owoce.

Wyspa obrazuje tylko niektóre ze zrównoważonych i regeneracyjnych praktyk, które Heinz wspiera w realnym świecie, aby uprawiać doskonałej jakości pomidory używane do produkcji ketchupu o wyjątkowym smaku, znanego i uwielbianego przez fanów na całym świecie.

Praktyki, mające na celu poprawę zdrowia gleby, obejmują uprawę pod osłonami, płodozmian i utrzymanie pokrywy glebowej.

W 2020 roku Heinz zobowiązał się do dalszego doskonalenia swoich zrównoważonych praktyk rolniczych, aby chronić dobrą żywność dla przyszłych pokoleń.

Kampania 360, opracowana przez agencję kreatywną GUT z São Paulo, będzie wykorzystywała kanały pozyskane, płatne i własne. Podczas fazy teaserowej zobaczymy kilka największych nazwisk na Twitchu, takich jak Matek, Kubx, NAvvvia and Setty.2k, które pokażą podgląd gry przed datą premiery konsumenckiej.

- Jeśli chodzi o Heinz, wszystko zaczyna się od naszych pysznych pomidorów. Dlatego zobowiązaliśmy się do osiągnięcia zrównoważonego pozyskiwania pomidorów do ketchupu na całym świecie do 2025 roku. Poprzez to zobowiązanie budujemy lepsze gleby, które nie tylko zasilą nasze wyjątkowe pomidory, ale mają potencjał, aby pomóc w przechowywaniu węgla. Jest to ważny filar na naszej mapie drogowej, która ma doprowadzić Heinz do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 roku - mówi Christina Kenz, Chief Growth & Sustainability Officer w Heinz.

- Wszyscy możemy odegrać rolę, całkiem dosłownie, w ochronie naszej gleby i pysznego jedzenia, które z niej wyrasta. Jest to bitwa, w której warto walczyć.

Gracze będą mogli uzyskać dostęp do wyspy Heinz's S.O.S. Tomatoes od czwartku 16 marca poprzez wpisanie kodu "1877-1435-6432" na stronie z kodem wyspy, znajdującej się na ekranie "Discovery" w Fortnite.

Jest to niezależnie stworzona mapa Fortnite Creative, która nie jest sponsorowana, wspierana ani administrowana przez Epic Games itp.

Źródło: Heinz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764