logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heinz stworzył wyspę Fortnite

  PR 25.03.2023, przeczytano 334 razy
ilustracja

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heinz-stworzyl-wyspe-fortnite,399406,artykul.html

Gleba odgrywa zasadniczą rolę w systemie żywnościowym. Szacuje się, że 95% żywności, którą spożywamy, jest bezpośrednio lub pośrednio wytwarzana w glebie. Jednak według ekspertów ds. środowiska nasze gleby są zagrożone i mogą zniknąć w ciągu zaledwie jednego pokolenia, jeśli nie podejmiemy działań.

Aby zwiększyć świadomość tego problemu, Heinz i eksperci od e-sportów z Druid Gaming, stworzyli jedyną w swoim rodzaju wyspę w Fortnite inspirowaną gospodarstwami producentów pomidorów Heinz. Wyspa została zaprojektowana, aby edukować konsumentów na temat fundamentalnej roli, jaką odgrywa zdrowa gleba, będąca częścią naszego systemu żywnościowego.

Heinz nadaje sygnał S.O.S. w walce o zdrowie gleby i prosi graczy Fortnite o pomoc w zmianie tych tendencji. Jednocześnie zapewnia, że to nie koniec gry dla jego smacznych pomidorów i żywności, uprawianych dotąd na zdrowych glebach.

W grze została utworzona bezpieczna strefa, która kurczy się, aby uświadomić graczom, jak szybko pogarsza się stan zdrowia gleby. Zadaniem graczy będzie przegonić "burzę" 33 proc. szybciej niż w Fortnite Battle Royale i Zero Build.

Jest także dobra wiadomość - gra w wirtualnym świecie będzie miała pozytywny wpływ na świat rzeczywisty, a Heinz pomoże ochronić dodatkowe 13,5 mln m2 gleb (co odpowiada wielkości ponad 1600 boisk piłkarskich).

Gracze będą mogli doświadczyć procesu uprawy pomidorów Heinz, zaczynając w szklarniach, gdzie znajdują się młode rośliny pomidorów, które są następnie przesadzane na pola, aby rosnąć i przekształcać się w dojrzałe owoce.

Wyspa obrazuje tylko niektóre ze zrównoważonych i regeneracyjnych praktyk, które Heinz wspiera w realnym świecie, aby uprawiać doskonałej jakości pomidory używane do produkcji ketchupu o wyjątkowym smaku, znanego i uwielbianego przez fanów na całym świecie.

Praktyki, mające na celu poprawę zdrowia gleby, obejmują uprawę pod osłonami, płodozmian i utrzymanie pokrywy glebowej.

W 2020 roku Heinz zobowiązał się do dalszego doskonalenia swoich zrównoważonych praktyk rolniczych, aby chronić dobrą żywność dla przyszłych pokoleń.

Kampania 360, opracowana przez agencję kreatywną GUT z São Paulo, będzie wykorzystywała kanały pozyskane, płatne i własne. Podczas fazy teaserowej zobaczymy kilka największych nazwisk na Twitchu, takich jak Matek, Kubx, NAvvvia and Setty.2k, które pokażą podgląd gry przed datą premiery konsumenckiej.

- Jeśli chodzi o Heinz, wszystko zaczyna się od naszych pysznych pomidorów. Dlatego zobowiązaliśmy się do osiągnięcia zrównoważonego pozyskiwania pomidorów do ketchupu na całym świecie do 2025 roku. Poprzez to zobowiązanie budujemy lepsze gleby, które nie tylko zasilą nasze wyjątkowe pomidory, ale mają potencjał, aby pomóc w przechowywaniu węgla. Jest to ważny filar na naszej mapie drogowej, która ma doprowadzić Heinz do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 roku - mówi Christina Kenz, Chief Growth & Sustainability Officer w Heinz.

- Wszyscy możemy odegrać rolę, całkiem dosłownie, w ochronie naszej gleby i pysznego jedzenia, które z niej wyrasta. Jest to bitwa, w której warto walczyć.

Gracze będą mogli uzyskać dostęp do wyspy Heinz's S.O.S. Tomatoes od czwartku 16 marca poprzez wpisanie kodu "1877-1435-6432" na stronie z kodem wyspy, znajdującej się na ekranie "Discovery" w Fortnite.

Jest to niezależnie stworzona mapa Fortnite Creative, która nie jest sponsorowana, wspierana ani administrowana przez Epic Games itp.

Źródło: Heinz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764