HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.
Opracowana dzięki największej dotychczas inwestycji Kraft HEINZ w media, globalna platforma kreatywna prezentuje niezrównane zamiłowanie konsumentów z całego świata do HEINZ - od ketchupu po fasolę Beanz, przez wszystkie inne produkty wytwarzane pod szyldem marki. Historie fanów wyrażane w kreatywny sposób - poprzez tatuaże HEINZ, noszone w torebce saszetki z przyprawami czy puszki fasoli Beanz, które podróżni starają się przemycić w bagażu na lotniskach - pochodzą z mediów społecznościowych, artykułów informacyjnych oraz przekazywanych ustnie opowieści.
- Starając się ujednolicić markę w ramach jednej globalnej platformy, zagłębiliśmy się w świat naszych konsumentów i zdaliśmy sobie sprawę, że wszystkich łączy jeden wspólny element: niewiarygodne starania, by zdobyć produkty HEINZ - powiedziała Diana Frost, dyrektor ds. wzrostu na Amerykę Północną w Kraft HEINZ Company. - Jako marka w pełni zorientowana na konsumentów, stworzyliśmy inicjatywę >>It Has to be HEINZ<< będącą niejako hymnem adresowanym właśnie do nich, naszych fanów, którzy są naszym źródłem inspiracji.
Od ponad 150 lat HEINZ dąży do doskonałości w zakresie najprostszych czynności. Dziś niezrównany poziom jakości nadal leży u podstaw przekonań i praktyk marki, począwszy od starannego doboru jedynie najwyższej jakości składników przez siedmiu specjalistów od uprawy pomidora, aż po realizację celu, jakim jest pozyskiwanie w 100% zrównoważonego ketchupu do 2025 r. Każdy krok jest starannie rozważany w celu każdorazowego zapewnienia wyjątkowego smaku HEINZ, którego nie sposób spotkać nigdzie indziej.
- Fani naszej marki dokładają niewiarygodnych starań, by zdobyć produkty HEINZ. My również pałamy do niej jednakowym zamiłowaniem - uwielbiamy nasze produkty takimi, jakie są, i nie możemy się doczekać, by zaprezentować ową pasję całemu światu - powiedziała Cristina Kenz, dyrektor ds. wzrostu na arenie międzynarodowej w Kraft HEINZ Company. - Ta irracjonalna miłość stanowi zarazem siłę napędową szerzej zakrojonej transformacji Kraft HEINZ, podążającej za tempem kultury, by zaskakiwać i zachwycać klientów innowacjami opracowywanymi na podstawie wnikliwych informacji oraz prawdziwymi doświadczeniami marki.
Opracowana we współpracy z Wieden+Kennedy kampania obejmuje pięć spotów w stylu historyjek obrazkowych przedstawiających prawdziwe lub łudząco przypominające rzeczywistość historie podkreślające zamiłowanie konsumentów do ketchupu HEINZ i produktów Beanz. Nowa platforma zostanie wyeksponowana w wielu wpływowych kanałach w celu dotarcia do szerokiego grona odbiorców, między innymi w telewizji, internetowych transmisjach wideo, kinach, mediach społecznościowych oraz zewnętrznych środkach przekazu. „It Has to be HEINZ” zadebiutuje w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Niemczech, a na kolejne rynki trafi w ciągu sześciu miesięcy.
Źródło: The Kraft HEINZ Company