logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym

  PR 05.06.2023, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka

HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heinz-z-kreatywna-platforma-marki-o-zasiegu-globalnym,400292,artykul.html

Opracowana dzięki największej dotychczas inwestycji Kraft HEINZ w media, globalna platforma kreatywna prezentuje niezrównane zamiłowanie konsumentów z całego świata do HEINZ - od ketchupu po fasolę Beanz, przez wszystkie inne produkty wytwarzane pod szyldem marki. Historie fanów wyrażane w kreatywny sposób - poprzez tatuaże HEINZ, noszone w torebce saszetki z przyprawami czy puszki fasoli Beanz, które podróżni starają się przemycić w bagażu na lotniskach - pochodzą z mediów społecznościowych, artykułów informacyjnych oraz przekazywanych ustnie opowieści.

- Starając się ujednolicić markę w ramach jednej globalnej platformy, zagłębiliśmy się w świat naszych konsumentów i zdaliśmy sobie sprawę, że wszystkich łączy jeden wspólny element: niewiarygodne starania, by zdobyć produkty HEINZ - powiedziała Diana Frost, dyrektor ds. wzrostu na Amerykę Północną w Kraft HEINZ Company. - Jako marka w pełni zorientowana na konsumentów, stworzyliśmy inicjatywę >>It Has to be HEINZ<< będącą niejako hymnem adresowanym właśnie do nich, naszych fanów, którzy są naszym źródłem inspiracji.

Od ponad 150 lat HEINZ dąży do doskonałości w zakresie najprostszych czynności. Dziś niezrównany poziom jakości nadal leży u podstaw przekonań i praktyk marki, począwszy od starannego doboru jedynie najwyższej jakości składników przez siedmiu specjalistów od uprawy pomidora, aż po realizację celu, jakim jest pozyskiwanie w 100% zrównoważonego ketchupu do 2025 r. Każdy krok jest starannie rozważany w celu każdorazowego zapewnienia wyjątkowego smaku HEINZ, którego nie sposób spotkać nigdzie indziej.

- Fani naszej marki dokładają niewiarygodnych starań, by zdobyć produkty HEINZ. My również pałamy do niej jednakowym zamiłowaniem - uwielbiamy nasze produkty takimi, jakie są, i nie możemy się doczekać, by zaprezentować ową pasję całemu światu - powiedziała Cristina Kenz, dyrektor ds. wzrostu na arenie międzynarodowej w Kraft HEINZ Company. - Ta irracjonalna miłość stanowi zarazem siłę napędową szerzej zakrojonej transformacji Kraft HEINZ, podążającej za tempem kultury, by zaskakiwać i zachwycać klientów innowacjami opracowywanymi na podstawie wnikliwych informacji oraz prawdziwymi doświadczeniami marki.

Opracowana we współpracy z Wieden+Kennedy kampania obejmuje pięć spotów w stylu historyjek obrazkowych przedstawiających prawdziwe lub łudząco przypominające rzeczywistość historie podkreślające zamiłowanie konsumentów do ketchupu HEINZ i produktów Beanz. Nowa platforma zostanie wyeksponowana w wielu wpływowych kanałach w celu dotarcia do szerokiego grona odbiorców, między innymi w telewizji, internetowych transmisjach wideo, kinach, mediach społecznościowych oraz zewnętrznych środkach przekazu. „It Has to be HEINZ” zadebiutuje w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Niemczech, a na kolejne rynki trafi w ciągu sześciu miesięcy.

Źródło: The Kraft HEINZ Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764