logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym

  PR 05.06.2023, przeczytano 517 razy
ilustracjastrzałka

HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heinz-z-kreatywna-platforma-marki-o-zasiegu-globalnym,400292,artykul.html

Opracowana dzięki największej dotychczas inwestycji Kraft HEINZ w media, globalna platforma kreatywna prezentuje niezrównane zamiłowanie konsumentów z całego świata do HEINZ - od ketchupu po fasolę Beanz, przez wszystkie inne produkty wytwarzane pod szyldem marki. Historie fanów wyrażane w kreatywny sposób - poprzez tatuaże HEINZ, noszone w torebce saszetki z przyprawami czy puszki fasoli Beanz, które podróżni starają się przemycić w bagażu na lotniskach - pochodzą z mediów społecznościowych, artykułów informacyjnych oraz przekazywanych ustnie opowieści.

- Starając się ujednolicić markę w ramach jednej globalnej platformy, zagłębiliśmy się w świat naszych konsumentów i zdaliśmy sobie sprawę, że wszystkich łączy jeden wspólny element: niewiarygodne starania, by zdobyć produkty HEINZ - powiedziała Diana Frost, dyrektor ds. wzrostu na Amerykę Północną w Kraft HEINZ Company. - Jako marka w pełni zorientowana na konsumentów, stworzyliśmy inicjatywę >>It Has to be HEINZ<< będącą niejako hymnem adresowanym właśnie do nich, naszych fanów, którzy są naszym źródłem inspiracji.

Od ponad 150 lat HEINZ dąży do doskonałości w zakresie najprostszych czynności. Dziś niezrównany poziom jakości nadal leży u podstaw przekonań i praktyk marki, począwszy od starannego doboru jedynie najwyższej jakości składników przez siedmiu specjalistów od uprawy pomidora, aż po realizację celu, jakim jest pozyskiwanie w 100% zrównoważonego ketchupu do 2025 r. Każdy krok jest starannie rozważany w celu każdorazowego zapewnienia wyjątkowego smaku HEINZ, którego nie sposób spotkać nigdzie indziej.

- Fani naszej marki dokładają niewiarygodnych starań, by zdobyć produkty HEINZ. My również pałamy do niej jednakowym zamiłowaniem - uwielbiamy nasze produkty takimi, jakie są, i nie możemy się doczekać, by zaprezentować ową pasję całemu światu - powiedziała Cristina Kenz, dyrektor ds. wzrostu na arenie międzynarodowej w Kraft HEINZ Company. - Ta irracjonalna miłość stanowi zarazem siłę napędową szerzej zakrojonej transformacji Kraft HEINZ, podążającej za tempem kultury, by zaskakiwać i zachwycać klientów innowacjami opracowywanymi na podstawie wnikliwych informacji oraz prawdziwymi doświadczeniami marki.

Opracowana we współpracy z Wieden+Kennedy kampania obejmuje pięć spotów w stylu historyjek obrazkowych przedstawiających prawdziwe lub łudząco przypominające rzeczywistość historie podkreślające zamiłowanie konsumentów do ketchupu HEINZ i produktów Beanz. Nowa platforma zostanie wyeksponowana w wielu wpływowych kanałach w celu dotarcia do szerokiego grona odbiorców, między innymi w telewizji, internetowych transmisjach wideo, kinach, mediach społecznościowych oraz zewnętrznych środkach przekazu. „It Has to be HEINZ” zadebiutuje w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Niemczech, a na kolejne rynki trafi w ciągu sześciu miesięcy.

Źródło: The Kraft HEINZ Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764