logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards

  PR 22.10.2019, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/helios-i-papa-diego-z-nagrodami-prch-retail-awards,384435,artykul.html

Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.

Celem niezależnego, eksperckiego konkursu PRCH Retail Awards jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań w branży retail. W 10. edycji, w kategorii „Ekspansja Sieci Handlowej Roku” złotą nagrodę otrzymała największa sieć kin w Polsce - Helios.

- Jestem niezwykle dumny, że nasza konsekwentna strategia rozwoju została doceniona przez ekspertów z branży. Poza ekspansją w dużych miastach, gdzie mamy okazję konkurować z multipleksami starszej generacji, cały czas rozszerzamy ofertę czterosalowych kin tworzonych w mniejszych miejscowościach. Złota nagroda jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem i jednocześnie potwierdzeniem, że warto się rozwijać i inwestować w najlepsze technologie, aby dać widzom najwyższą jakość i komfort – powiedział Tomasz Jagiełło, prezes zarządu sieci kin Helios.

W 10. edycji konkursu doceniona została również sieć restauracji Papa Diego, prowadzona przez należącą do Heliosa spółkę Foodio Concepts. Jury przyznało jej srebrną nagrodę w kategorii „Nowa Sieć Handlowa Roku”.

- To, że zostaliśmy zauważeni i docenieni przez ekspertów z branży, jest dla nas wielkim zaszczytem. Mimo że nasz koncept w modelu sieciowym stanowi nowość na rynku, jest świetnie przyjmowany w dużych galeriach. Poprzez ekspansję udowadniamy, że polski rynek jest bardzo chłonny, a konsumenci otwarci na nowe typy kuchni, w tym na kuchnię meksykańską - powiedział Piotr Grajewski, prezes zarządu Foodio Concepts.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764