logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards

  PR 22.10.2019, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/helios-i-papa-diego-z-nagrodami-prch-retail-awards,384435,artykul.html

Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.

Celem niezależnego, eksperckiego konkursu PRCH Retail Awards jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań w branży retail. W 10. edycji, w kategorii „Ekspansja Sieci Handlowej Roku” złotą nagrodę otrzymała największa sieć kin w Polsce - Helios.

- Jestem niezwykle dumny, że nasza konsekwentna strategia rozwoju została doceniona przez ekspertów z branży. Poza ekspansją w dużych miastach, gdzie mamy okazję konkurować z multipleksami starszej generacji, cały czas rozszerzamy ofertę czterosalowych kin tworzonych w mniejszych miejscowościach. Złota nagroda jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem i jednocześnie potwierdzeniem, że warto się rozwijać i inwestować w najlepsze technologie, aby dać widzom najwyższą jakość i komfort – powiedział Tomasz Jagiełło, prezes zarządu sieci kin Helios.

W 10. edycji konkursu doceniona została również sieć restauracji Papa Diego, prowadzona przez należącą do Heliosa spółkę Foodio Concepts. Jury przyznało jej srebrną nagrodę w kategorii „Nowa Sieć Handlowa Roku”.

- To, że zostaliśmy zauważeni i docenieni przez ekspertów z branży, jest dla nas wielkim zaszczytem. Mimo że nasz koncept w modelu sieciowym stanowi nowość na rynku, jest świetnie przyjmowany w dużych galeriach. Poprzez ekspansję udowadniamy, że polski rynek jest bardzo chłonny, a konsumenci otwarci na nowe typy kuchni, w tym na kuchnię meksykańską - powiedział Piotr Grajewski, prezes zarządu Foodio Concepts.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764