logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Henio z Tesco śpiewa na Facebooku

  PR 19.10.2011, przeczytano 8792 razy
ilustracjastrzałka

Od kilku dni znany z reklam telewizyjnych Henio rapuje na profilu Tesco. Aplikacja już od początku cieszy się dużym powodzeniem, bo bohater potrafi zaśpiewać całą prawdę o użytkownikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/henio-z-tesco-spiewa-na-facebooku,13714,artykul.html

Agencja Adv.pl we współpracy z Tesco postanowiła pokazać Henia z zupełnie innej, prywatnej strony. Jako rapera przecież nikt z konsumentów go nie zna. Należy zaznaczyć, że jest prawdziwym raperem, który nie owija w bawełnę i prosto w oczy śpiewa, co myśli o użytkownikach.

„To jedna z pierwszych odsłon przyjętej przez nas strategii. Wzmacniamy rolę naszych brand heroes w komunikacji marki poprzez social media. Oprócz Facebooka rozpoczęliśmy także działania na serwisie YouTube oraz prowadzimy blog kulinarny Krysi. Widzimy, jak ciekawie zachodzi interakcja miedzy bohaterami a użytkownikami w tych kanałach.” – mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu.

Aplikacja „Henio śpiewa” dostępna jest na profilu Ekspertów Tesco na Facebooku. Podczas rapowania głównego bohatera na ekranie umieszczonym za nim pojawia się historia o konkretnym użytkowniku. Henio śpiewając, prezentuje najciekawsze wpisy facebookowicza, przedstawia jego przyjaciół i pasje. Jeśli trafi na leniwego użytkownika, nie omieszka tego skomentować.

Publikacja aplikacji miała miejsce 11 października 2011 i w ciągu pierwszego tygodnia skorzystało z niej niemal 60 tys. osób, a liczba fanów Ekspertów Tesco wzrosła do prawie 25 tys., co pozwoliło się wbić Heniowi i Krysi do grupy 100 najpopularniejszych markowych fanpage'y w Polsce. Co istotne, wraz z przyrostem ilości obserwujących osób, nie słabnie ich zaangażowanie.

Źródło: Adv.pl

Dodatkowe informacje:

Tesco Polska jest jedną z największych sieci detalicznych w Polsce z prawie 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco w całym kraju odwiedza 5 milionów klientów.

Adv.pl to agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej. Firma oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Adv.pl jako jedyna firma w Polsce dostarcza zaawansowane rozwiązania typu Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).
Adv.pl działa na polskim rynku od jedenastu lat. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. takie międzynarodowe marki, jak: Pepsi, Nike, Malibu, Absolut, Volvo czy Bosh. ADV.pl realizowała również kampanie interaktywne m.in. dla Lukas Banku, Leroy Merlin Polska, Tchibo Direct oraz marki Winiary.

Grupa ADV S.A.
Spółka ADV powstała w 2000 roku, jako Grupa ADV S.A. działa od 2010 roku. W październiku 2007 roku spółka debiutowała na rynku New Connect, a od 13 kwietnia 2011 akcje Grupy ADV są notowane na rynku podstawowym GPW w Warszawie. W akcjonariacie Grupy znajdują się znaczące instytucje finansowe, m.in. Investors TFI, Pekao OFE oraz Amplico OFE.
Grupa ADV jest holdingiem firm działających w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach:
• komunikacji cyfrowej
• innowacyjnych technologii – outsourcing IT, tworzenie aplikacji dedykowanych, oprogramowań na urządzenia mobilne, portali webowych oraz systemów GIS
• e-commerce – wsparcie sprzedaży przez Internet, tworzenie strategii i realizację programów sprzedażowych on-line
W skład holdingu wchodzi 9 wyspecjalizowanych spółek portfelowych, a także marka SATIS i spółka ADV Finance – odpowiedzialna za obsługę finansowo-księgową wszystkich spółek z Grupy. Dwie spółki z Grupy – Codemedia oraz SMT Software – są notowane na rynku New Connect.
Więcej informacji na: www.grupa-adv.pl oraz www.facebook.pl/grupaADV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764