logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Henio z Tesco śpiewa na Facebooku

  PR 19.10.2011, przeczytano 9088 razy
ilustracjastrzałka

Od kilku dni znany z reklam telewizyjnych Henio rapuje na profilu Tesco. Aplikacja już od początku cieszy się dużym powodzeniem, bo bohater potrafi zaśpiewać całą prawdę o użytkownikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/henio-z-tesco-spiewa-na-facebooku,13714,artykul.html

Agencja Adv.pl we współpracy z Tesco postanowiła pokazać Henia z zupełnie innej, prywatnej strony. Jako rapera przecież nikt z konsumentów go nie zna. Należy zaznaczyć, że jest prawdziwym raperem, który nie owija w bawełnę i prosto w oczy śpiewa, co myśli o użytkownikach.

„To jedna z pierwszych odsłon przyjętej przez nas strategii. Wzmacniamy rolę naszych brand heroes w komunikacji marki poprzez social media. Oprócz Facebooka rozpoczęliśmy także działania na serwisie YouTube oraz prowadzimy blog kulinarny Krysi. Widzimy, jak ciekawie zachodzi interakcja miedzy bohaterami a użytkownikami w tych kanałach.” – mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu.

Aplikacja „Henio śpiewa” dostępna jest na profilu Ekspertów Tesco na Facebooku. Podczas rapowania głównego bohatera na ekranie umieszczonym za nim pojawia się historia o konkretnym użytkowniku. Henio śpiewając, prezentuje najciekawsze wpisy facebookowicza, przedstawia jego przyjaciół i pasje. Jeśli trafi na leniwego użytkownika, nie omieszka tego skomentować.

Publikacja aplikacji miała miejsce 11 października 2011 i w ciągu pierwszego tygodnia skorzystało z niej niemal 60 tys. osób, a liczba fanów Ekspertów Tesco wzrosła do prawie 25 tys., co pozwoliło się wbić Heniowi i Krysi do grupy 100 najpopularniejszych markowych fanpage'y w Polsce. Co istotne, wraz z przyrostem ilości obserwujących osób, nie słabnie ich zaangażowanie.

Źródło: Adv.pl

Dodatkowe informacje:

Tesco Polska jest jedną z największych sieci detalicznych w Polsce z prawie 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco w całym kraju odwiedza 5 milionów klientów.

Adv.pl to agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej. Firma oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Adv.pl jako jedyna firma w Polsce dostarcza zaawansowane rozwiązania typu Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).
Adv.pl działa na polskim rynku od jedenastu lat. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. takie międzynarodowe marki, jak: Pepsi, Nike, Malibu, Absolut, Volvo czy Bosh. ADV.pl realizowała również kampanie interaktywne m.in. dla Lukas Banku, Leroy Merlin Polska, Tchibo Direct oraz marki Winiary.

Grupa ADV S.A.
Spółka ADV powstała w 2000 roku, jako Grupa ADV S.A. działa od 2010 roku. W październiku 2007 roku spółka debiutowała na rynku New Connect, a od 13 kwietnia 2011 akcje Grupy ADV są notowane na rynku podstawowym GPW w Warszawie. W akcjonariacie Grupy znajdują się znaczące instytucje finansowe, m.in. Investors TFI, Pekao OFE oraz Amplico OFE.
Grupa ADV jest holdingiem firm działających w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach:
• komunikacji cyfrowej
• innowacyjnych technologii – outsourcing IT, tworzenie aplikacji dedykowanych, oprogramowań na urządzenia mobilne, portali webowych oraz systemów GIS
• e-commerce – wsparcie sprzedaży przez Internet, tworzenie strategii i realizację programów sprzedażowych on-line
W skład holdingu wchodzi 9 wyspecjalizowanych spółek portfelowych, a także marka SATIS i spółka ADV Finance – odpowiedzialna za obsługę finansowo-księgową wszystkich spółek z Grupy. Dwie spółki z Grupy – Codemedia oraz SMT Software – są notowane na rynku New Connect.
Więcej informacji na: www.grupa-adv.pl oraz www.facebook.pl/grupaADV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764