Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil (Pralnie Społecznie Odpowiedzialne), firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania, rozszerzając tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.
Firma Henkel działa na całym świecie, oferując zrównoważony i różnorodny portfel marek. Dzięki silnym markom i innowacyjnym technologiom, zajmuje wiodące pozycje rynkowe zarówno w sektorze dóbr konsumenckich, jak i w sektorze przemysłowym. Z Big Picture nawiązała współpracę w 2020 roku, wybierając agencję do realizacji platformy społecznej odpowiedzialności marki Persil – tak narodził się autorski projekt pod hasłem Pralnie Społecznie Odpowiedzialne, którego ideą jest zapewnienie osobom w kryzysie bezdomności dostępu do bezpłatnej pralni, gdzie mogą oddać do czyszczenia ubrania, koce czy okrycia.
Tym razem Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i koordynację działań w ramach projektu konsumenckiego. Już pod koniec maja swoją premierę miała bezpłatna platforma poradnikowo-edukacyjna Ask Team Clean, stworzona z myślą o rosnącej społeczności konsumentów, poszukujących sprawdzonych trików i rozwiązań z zakresu prania, sprzątania, DIY oraz ekologii. Odwiedzający stronę mają możliwość dostępu do wyjątkowych ofert, promocji, konkursów oraz regularnych testów produktów, dotyczących wiodących marek z portfolio Henkel, takich jak: Persil, E, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Bref, Clin, K2r.
Nowa platforma, idealnie wpisuje się w obszar kompetencji Big Picture związany z branded content. Tylko w ostatnim czasie agencja realizowała kompleksowe projekty ze wspomnianego zakresu m.in. dla marek Costa Coffee, Durex czy Panasonic. Z kolei w ramach wsparcia komunikacyjnego Ask Team Clean, do zadań Big Picture należą m.in. współprace z mediami. Dodatkowo agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz działania skierowane do pracowników.
Za realizację projektu po stronie agencji Big Picture odpowiada Karolina Pękalska, Senior PR Consultant.
Źródło: Big Picture