logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Henkel wśród klientów Big Picture

  PR 30.11.2020, przeczytano 296 razy

Do grona klientów Big Picture dołączył Henkel, właściciel marek, takich jak Persil, E, Clin, Somat, Bref, Silan, Perwoll czy Pur. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację szerokiego projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil. Wypracowana platforma będzie mieć swoją premierę już w grudniu 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/henkel-wsrod-klientow-big-picture,389376,artykul.html

Najnowszy projekt marki Persil będzie kolejną ważną inicjatywą w ramach szerszej strategii zaangażowania społecznego marki Persil, a także całej firmy Henkel, we wsparcie ochrony przed koranawirusem oraz pomoc szczególnie potrzebującym w trakcie walki z pandemią. W ramach dotychczasowej pomocy firma przekazała już m.in. produkty kosmetyczne i detergentowe o łącznej wartości blisko pół miliona złotych. Środki wsparły pracę szpitali w Warszawie, Wołominie, Poznaniu, Krakowie, Raciborzu i Kędzierzynie-Koźlu. Przekazana przez Henkla kwota 135 tys. złotych zasiliła także Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, co pozwoliło na zakup łóżek szpitalnych i kardiomonitorów. Fundusze przekazane przez firmę pozwoliły także na wydłużenie pracy infolinii dla nauczycieli i opiekunów Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w czasie pierwszych dwóch miesięcy trwania pandemii. Firma połączyła także siły z Volvo Truck Polska i przygotowała 1,5 tys. Zestawów z kosmetykami dla kierowców, a także przekazała środki do prania Persil ponad 200 placówkom medycznym w ramach akcji #BoschwPogotowiu.

Do zadań agencji Big Picture należało wykreowanie koncepcji projektu zaangażowania społecznego, opracowanie całościowej strategii komunikacji oraz zarządzanie współpracą z partnerami pozarządowymi. Premiera projektu zaplanowana jest na grudzień.

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji, ze względu na wieloletnie doświadczenie consultingowe oraz wysoką specjalizację w projektach łączących biznes z działaniem na rzecz dobra publicznego.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadają: Emilia Pyrz, Zuzanna Ładosz-Wiszowaty oraz Anna Krzyżanowska. Strategię projektu CSR opracowała Hanna Waśko.

O szczegółach projektu strony poinformują w osobnym komunikacie.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764