logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hepatil Complex 4w1 z nową kampanią

  PR 24.05.2018, przeczytano 1666 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania suplementu diety Hepatil Complex 4w1 pod hasłem „X-Formuła dla zdrowia Twojej wątroby”. Za koncept kreatywny oraz przygotowanie komunikacji odpowiedzialna jest agencja ESKADRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hepatil-complex-4w1-z-nowa-kampania,36613,artykul.html

Hepatil Complex 4w1 (Teva Polska) to produkt wspierający prawidłowe funkcjonowanie wątroby. Po zwycięstwie w przetargu ESKADRA przygotowała platformę komunikacyjną z okazji launchu produktu. Kampania koncentruje się na koncepcie, w którym poszczególne ramiona X reprezentują 4 składniki połączone w jeden produkt w ramach X-Formuły. Symbol X stał się key iconic asset produktu i znalazł się również na opakowaniach.

Kampania trwa od 21 maja i obejmuje działania w kanałach ATL, BTL oraz online, w tym spot telewizyjny, layouty prasowe, serwis WWW, a także wsparcie POS w aptekach. Za obsługę mediów odpowiada MediaCom.

Źródło: ESKADRA

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764