logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo

  PR 24.05.2023, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Herbalife, globalna firma zajmująca się zdrowiem i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. Współpraca, która rozpoczęła się dziesięć lat temu w 2013 roku, będzie kontynuowana, a Herbalife będzie wyłącznym partnerem Ronaldo w zakresie produktów do odżywiania i wellness.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbalife-przedluza-wieloletnia-wspolprace-z-cristiano-ronaldo,400119,artykul.html

Cristiano Ronaldo, uważany za jednego z najlepszych piłkarzy wszechczasów, zdobył w swojej karierze 34 trofea, w tym siedem tytułów mistrzowskich w Anglii, Hiszpanii i Włoszech, puchary Ligi Mistrzów UEFA, Klubowych Mistrzostw Świata FIFA, Mistrzostw Europy UEFA i Ligi Narodów. Jest także pierwszym zawodnikiem w historii, który zdobył bramki w pięciu kolejnych mistrzostwach świata.

Ma na swoim koncie wiele indywidualnych nagród, w tym pięć Złotych Piłek, cztery Europejskie Złote Buty i dwie nagrody FIFA dla najlepszego piłkarza. W swojej karierze zdobył ponad 830 bramek dla swoich klubów i reprezentacji, stając się rekordzistą jako najlepszy strzelec w historii męskiej piłki nożnej.

– Produkty Herbalife są ważną częścią mojego odżywiania ukierunkowanego na wyniki; od ponad dekady pomagają mi cieszyć się życiem – mówi Cristiano Ronaldo. – Czerpię satysfakcję osobistą i zawodową z faktu, że przyczyniam się do tego, by sportowcy na całym świecie zrozumieli, w jaki sposób produkty żywieniowe mogą pomóc im osiągać lepsze wyniki.

Sportowcy sponsorowani przez Herbalife stosują produkty firmy zarówno przed, w trakcie, jak i po treningach lub zawodach. W ramach stałego zaangażowania w poprawę odżywiania i wyników sportowych w 2013 roku Herbalife wprowadziła produkt Herbalife24 CR7 Drive opracowany we współpracy z Cristiano Ronaldo – napój sportowy stworzony specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb żywieniowych światowej legendy piłki nożnej i przynoszący korzyści sportowcom na wszystkich poziomach zaawansowania.

– Herbalife wkracza w nową erę, zatem cieszymy się, że Cristiano będzie nam towarzyszył. Razem będziemy promować prawidłowe odżywianie, dbanie o sprawność fizyczną i zdrowy styl życia – mówi Michael Johnson, prezes i dyrektor generalny Herbalife.

Z linii produktów sportowych Herbalife24 korzystają również konsumenci zainteresowani poprawą swoich wyników na boisku i poza nim.

Źródło: Herbalife

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764