logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo

  PR 24.05.2023, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

Herbalife, globalna firma zajmująca się zdrowiem i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. Współpraca, która rozpoczęła się dziesięć lat temu w 2013 roku, będzie kontynuowana, a Herbalife będzie wyłącznym partnerem Ronaldo w zakresie produktów do odżywiania i wellness.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbalife-przedluza-wieloletnia-wspolprace-z-cristiano-ronaldo,400119,artykul.html

Cristiano Ronaldo, uważany za jednego z najlepszych piłkarzy wszechczasów, zdobył w swojej karierze 34 trofea, w tym siedem tytułów mistrzowskich w Anglii, Hiszpanii i Włoszech, puchary Ligi Mistrzów UEFA, Klubowych Mistrzostw Świata FIFA, Mistrzostw Europy UEFA i Ligi Narodów. Jest także pierwszym zawodnikiem w historii, który zdobył bramki w pięciu kolejnych mistrzostwach świata.

Ma na swoim koncie wiele indywidualnych nagród, w tym pięć Złotych Piłek, cztery Europejskie Złote Buty i dwie nagrody FIFA dla najlepszego piłkarza. W swojej karierze zdobył ponad 830 bramek dla swoich klubów i reprezentacji, stając się rekordzistą jako najlepszy strzelec w historii męskiej piłki nożnej.

– Produkty Herbalife są ważną częścią mojego odżywiania ukierunkowanego na wyniki; od ponad dekady pomagają mi cieszyć się życiem – mówi Cristiano Ronaldo. – Czerpię satysfakcję osobistą i zawodową z faktu, że przyczyniam się do tego, by sportowcy na całym świecie zrozumieli, w jaki sposób produkty żywieniowe mogą pomóc im osiągać lepsze wyniki.

Sportowcy sponsorowani przez Herbalife stosują produkty firmy zarówno przed, w trakcie, jak i po treningach lub zawodach. W ramach stałego zaangażowania w poprawę odżywiania i wyników sportowych w 2013 roku Herbalife wprowadziła produkt Herbalife24 CR7 Drive opracowany we współpracy z Cristiano Ronaldo – napój sportowy stworzony specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb żywieniowych światowej legendy piłki nożnej i przynoszący korzyści sportowcom na wszystkich poziomach zaawansowania.

– Herbalife wkracza w nową erę, zatem cieszymy się, że Cristiano będzie nam towarzyszył. Razem będziemy promować prawidłowe odżywianie, dbanie o sprawność fizyczną i zdrowy styl życia – mówi Michael Johnson, prezes i dyrektor generalny Herbalife.

Z linii produktów sportowych Herbalife24 korzystają również konsumenci zainteresowani poprawą swoich wyników na boisku i poza nim.

Źródło: Herbalife

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764