logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio

  PR 11.07.2019, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbapol-lublin-promuje-linie-produktow-bio,383217,artykul.html

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową linię produktów ekologicznych. Obejmuje ona: syropy, dżemy oraz owocowe herbatki sypane. Wszystkie produkty otrzymały stosowne certyfikaty, m. in. Ekogwarancji PTRE sp. z o.o., a na opakowaniach pojawił się charakterystyczny „zielony listek”, będący potwierdzeniem wysokiej jakości produktów.

- Rynek żywności ekologicznej dynamicznie się rozwija zarówno w Polsce jak i zagranicą. Sięgamy po nią, szukając zdrowszych i smaczniejszych produktów, a moda ta staje się widocznym trendem i świadomym wyborem konsumentów. Jako firma z 70-letnim doświadczeniem oraz lider w kategorii syropów i herbat dążymy do tego, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości i wychodziły naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić naszą ofertę o ważną kategorię produktów certyfikowanych, których jakość została potwierdzona przez wiarygodnego partnera - Ekogwarancję. To naturalny krok w rozwoju oferty marki Herbapol, którą konsumenci nie tylko znają, ale i obdarzają zaufaniem. – mówi Anna Justyniarska, PR - digital manager w firmie „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa zaplanowana do października br. obejmuje działania reklamowe w internecie oraz mediach społecznościowych. Oprócz zróżnicowanych form reklamowych zaplanowano również działania angażujące bezpośrednio konsumentów, m.in. quiz BIO-logiczny, sprawdzający wiedzę o żywności ekologicznej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Carla Zuri. Rich media wykorzystane w kampanii przygotowała sieć Sataku.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764