Herbapol-Lublin S.A., wiodący na polskim rynku producent herbat, syropów owocowych i produktów dżemowych, po owocnym roku współpracy zdecydował się przedłużyć umowę z Big Picture. Agencja odpowiada za budowanie i realizację strategii działań w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami i influencerami, oraz za komunikację korporacyjną. Za działania realizowane dla Klienta po stronie agencji będzie odpowiadać Magda Oleś, PR Consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, Junior PR Consultant.
Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 69 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, a w kategorii dżemów jest wiceliderem. Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. W 2017 roku do portfolio marki Herbapol dołączyła też Naturalna Ice Tea – najwyższej jakości napój herbaciany bez konserwantów, barwników i substancji słodzących oraz Zielnik Polski Esencja Zdrowia – innowacyjny produkt, który można dodawać do herbaty lub wody oraz spożywać w nierozcieńczonej postaci, na łyżeczkę. Również w ubiegłym roku firma zadebiutowała w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.
Na decyzję o kontynuacji współpracy miało wpływ kilka czynników. Po pierwsze, w wyniku wspólnych działań udało się przekroczyć założone cele komunikacyjne, mocno zaznaczając pozycję marek zarówno w prasie, jak i mediach digital. Podczas planowania działań na ten rok będziemy musieli pamiętać o tej wysoko postawionej poprzeczce. Po drugie, na ogólne zadowolenie ze współpracy wpłynęło też zaangażowanie dedykowanego przez agencję zespołu, który był nie tylko responsywny, ale także potrafił współpracować z innymi naszymi agencjami i podwykonawcami. To dla nas ważne – wierzymy, że dzięki temu działania przynoszą jeszcze lepsze rezultaty – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager, Herbapol-Lublin S.A.
Za działania realizowane dla Klienta będzie odpowiadać po stronie agencji Magda Oleś, PR Consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, Junior PR Consultant.
Źródło: Herbapol-Lublin S.A.