logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z agencją Big Picture

  PR 16.01.2018, przeczytano 658 razy

Herbapol-Lublin S.A., wiodący na polskim rynku producent herbat, syropów owocowych i produktów dżemowych, po owocnym roku współpracy zdecydował się przedłużyć umowę z Big Picture. Agencja odpowiada za budowanie i realizację strategii działań w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami i influencerami, oraz za komunikację korporacyjną. Za działania realizowane dla Klienta po stronie agencji będzie odpowiadać Magda Oleś, PR Consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, Junior PR Consultant.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbapol-lublin-s.a.-przedluza-wspolprace-z-agencja-big-picture,35121,artykul.html

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 69 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, a w kategorii dżemów jest wiceliderem. Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. W 2017 roku do portfolio marki Herbapol dołączyła też Naturalna Ice Tea – najwyższej jakości napój herbaciany bez konserwantów, barwników i substancji słodzących oraz Zielnik Polski Esencja Zdrowia – innowacyjny produkt, który można dodawać do herbaty lub wody oraz spożywać w nierozcieńczonej postaci, na łyżeczkę. Również w ubiegłym roku firma zadebiutowała w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.

Na decyzję o kontynuacji współpracy miało wpływ kilka czynników. Po pierwsze, w wyniku wspólnych działań udało się przekroczyć założone cele komunikacyjne, mocno zaznaczając pozycję marek zarówno w prasie, jak i mediach digital. Podczas planowania działań na ten rok będziemy musieli pamiętać o tej wysoko postawionej poprzeczce. Po drugie, na ogólne zadowolenie ze współpracy wpłynęło też zaangażowanie dedykowanego przez agencję zespołu, który był nie tylko responsywny, ale także potrafił współpracować z innymi naszymi agencjami i podwykonawcami. To dla nas ważne – wierzymy, że dzięki temu działania przynoszą jeszcze lepsze rezultaty – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager, Herbapol-Lublin S.A.

Za działania realizowane dla Klienta będzie odpowiadać po stronie agencji Magda Oleś, PR Consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, Junior PR Consultant.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.big-picture.pl

Dodatkowe informacje:

Big Picture to agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym. Jako pierwsza w historii otrzymała nagrodę Tytanowego Spinacza oraz tytuł Agencji Roku 2017 przyznane przez Związek Firm Public Relations. Big Picture opiera swoje kompetencje na dwóch grupach usług: obsłudze w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz działaniach public affairs i CSR. Do Klientów firmy należą m.in. Roche Polska, Polpharma S.A., Getin Noble Bank, KSW – Konfrontacja Sztuk Walki, Mondelez Polska (marki Milka, Prince Polo, belVita, Lubisie), całe portfolio marek L’Oreal Paris Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764