logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol-Lublin S.A. z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D

  PR 17.02.2020, przeczytano 387 razy

„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbapol-lublin-s.a.-z-kampania-telewizyjna-syropow-z-witamina-d,385731,artykul.html

Między 3 a 29 lutego oglądając programy wszystkich stacji telewizyjnych, widzowie będą mogli zobaczyć 8-sekundowy spot sponsorski marki Herbapol, który jest kontynuacją działającej od połowy maja 2019 roku kampanii reklamowej.

Na ekranach telewizorów polski producent przedstawia syropy z witaminą D jako rozwiązanie skierowane nie tylko do dorosłych, którzy chcą uzupełnić niedobór witaminy D w diecie, ale również do dzieci, którym syropy po prostu smakują.

Krótki spot pojawia się przed rozpoczęciem filmów, seriali i programów, których sponsorem jest „Herbapol-Lublin” S.A, a także po ich zakończeniu. Reklama emitowana jest we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych przez cały miesiąc.

Kreacją i produkcją spotu reklamowego zajęło się Studio Filmowo OTO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764