logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol Food Truck w akcji urodzinowej Herbapol-Lublin

  PR 11.07.2019, przeczytano 281 razy

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, obchodzi jubileusz 70-lecia. Działania promocyjno-reklamowe zaplanowane od lipca do końca roku obejmują aktywności skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz komunikację w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbapol-food-truck-w-akcji-urodzinowej-herbapol-lublin,383215,artykul.html

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. powstała w maju 1949 roku jako „Centrala Zielarska” z oddziałem w Warszawie i wybranych miastach Polski. Przez ostatnie 70 lat firma nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc tradycję z nowoczesnością. „Herbapol-Lublin” niezmiennie opiera swoją działalność na produktach wysokiej jakości, które inspirowane są naturą. Portfolio produktów obejmuje dwie wiodące marki – Herbapol (m.in. herbaty, syropy, produkty dżemowe, napoje) oraz Big-Active, którą firma przejęła 8 lat temu. W 2019 roku Herbapol-Lublin S.A. po raz kolejny otrzymał nagrodę Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

- Chęć odtworzenia polskiej tradycji zielarstwa dała początek niezwykłej historii marki, którą, na przestrzeni lat, pokochały pokolenia. Mimo upływającego czasu i pojawiających się nowych trendów konsumenckich jedno pozostało niezmienne – czerpiemy inspirację z natury, jej bogactwa i różnorodności, szanując jednocześnie jej unikalne zasoby. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty, które co roku otrzymują liczne nagrody, takie jak „Złoty Paragon”, „Hit Handlu” czy „Dobra Marka”. Dlatego, świętując w tym roku 70-lecie istnienia firmy, zapraszamy wszystkich konsumentów do udziału w przygotowanych atrakcjach, tym samym dziękując im za ich wieloletnie zaufanie i sympatię. – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

W ramach obchodzonego jubileuszu, „Herbapol-Lublin” S.A. rusza w trasę nad polskie morze z akcją „Herbapol Food Truck”, który odwiedzi 7 nadmorskich miast: Władysławowo, Juratę, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Gdynię oraz Sopot. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci będą mogli spróbować produktów marki Herbapol, w tym nowości, takie jak herbatki, które przygotowuje się z zimną wodą czy gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”. Wakacyjny cykl eventów zakończy się świętowaniem w Lublinie.

Jesienią działania związane z jubileuszem firmy zostaną wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii tradycji marki na polskim rynku. Z tej okazji zaprojektowano również okolicznościowe logo Herbapol, które towarzyszy komunikacji. Zwieńczeniem obchodów będzie coroczna gala „Herbapol Esencja Natury”, podczas której marka Herbapol nagradza osoby ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu zawodowym lub prywatnym – inspirują i kierują się właśnie naturą.

Kreację i produkcję Herbapol Food Truck oraz cykl animacji nad morzem przygotowała agencja eventowa A&A Agencja.

Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764