logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol Food Truck w akcji urodzinowej Herbapol-Lublin

  PR 11.07.2019, przeczytano 729 razy

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, obchodzi jubileusz 70-lecia. Działania promocyjno-reklamowe zaplanowane od lipca do końca roku obejmują aktywności skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz komunikację w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbapol-food-truck-w-akcji-urodzinowej-herbapol-lublin,383215,artykul.html

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. powstała w maju 1949 roku jako „Centrala Zielarska” z oddziałem w Warszawie i wybranych miastach Polski. Przez ostatnie 70 lat firma nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc tradycję z nowoczesnością. „Herbapol-Lublin” niezmiennie opiera swoją działalność na produktach wysokiej jakości, które inspirowane są naturą. Portfolio produktów obejmuje dwie wiodące marki – Herbapol (m.in. herbaty, syropy, produkty dżemowe, napoje) oraz Big-Active, którą firma przejęła 8 lat temu. W 2019 roku Herbapol-Lublin S.A. po raz kolejny otrzymał nagrodę Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

- Chęć odtworzenia polskiej tradycji zielarstwa dała początek niezwykłej historii marki, którą, na przestrzeni lat, pokochały pokolenia. Mimo upływającego czasu i pojawiających się nowych trendów konsumenckich jedno pozostało niezmienne – czerpiemy inspirację z natury, jej bogactwa i różnorodności, szanując jednocześnie jej unikalne zasoby. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty, które co roku otrzymują liczne nagrody, takie jak „Złoty Paragon”, „Hit Handlu” czy „Dobra Marka”. Dlatego, świętując w tym roku 70-lecie istnienia firmy, zapraszamy wszystkich konsumentów do udziału w przygotowanych atrakcjach, tym samym dziękując im za ich wieloletnie zaufanie i sympatię. – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

W ramach obchodzonego jubileuszu, „Herbapol-Lublin” S.A. rusza w trasę nad polskie morze z akcją „Herbapol Food Truck”, który odwiedzi 7 nadmorskich miast: Władysławowo, Juratę, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Gdynię oraz Sopot. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci będą mogli spróbować produktów marki Herbapol, w tym nowości, takie jak herbatki, które przygotowuje się z zimną wodą czy gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”. Wakacyjny cykl eventów zakończy się świętowaniem w Lublinie.

Jesienią działania związane z jubileuszem firmy zostaną wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii tradycji marki na polskim rynku. Z tej okazji zaprojektowano również okolicznościowe logo Herbapol, które towarzyszy komunikacji. Zwieńczeniem obchodów będzie coroczna gala „Herbapol Esencja Natury”, podczas której marka Herbapol nagradza osoby ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu zawodowym lub prywatnym – inspirują i kierują się właśnie naturą.

Kreację i produkcję Herbapol Food Truck oraz cykl animacji nad morzem przygotowała agencja eventowa A&A Agencja.

Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764