logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol Food Truck w akcji urodzinowej Herbapol-Lublin

  PR 11.07.2019, przeczytano 340 razy

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, obchodzi jubileusz 70-lecia. Działania promocyjno-reklamowe zaplanowane od lipca do końca roku obejmują aktywności skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz komunikację w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/herbapol-food-truck-w-akcji-urodzinowej-herbapol-lublin,383215,artykul.html

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. powstała w maju 1949 roku jako „Centrala Zielarska” z oddziałem w Warszawie i wybranych miastach Polski. Przez ostatnie 70 lat firma nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc tradycję z nowoczesnością. „Herbapol-Lublin” niezmiennie opiera swoją działalność na produktach wysokiej jakości, które inspirowane są naturą. Portfolio produktów obejmuje dwie wiodące marki – Herbapol (m.in. herbaty, syropy, produkty dżemowe, napoje) oraz Big-Active, którą firma przejęła 8 lat temu. W 2019 roku Herbapol-Lublin S.A. po raz kolejny otrzymał nagrodę Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

- Chęć odtworzenia polskiej tradycji zielarstwa dała początek niezwykłej historii marki, którą, na przestrzeni lat, pokochały pokolenia. Mimo upływającego czasu i pojawiających się nowych trendów konsumenckich jedno pozostało niezmienne – czerpiemy inspirację z natury, jej bogactwa i różnorodności, szanując jednocześnie jej unikalne zasoby. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty, które co roku otrzymują liczne nagrody, takie jak „Złoty Paragon”, „Hit Handlu” czy „Dobra Marka”. Dlatego, świętując w tym roku 70-lecie istnienia firmy, zapraszamy wszystkich konsumentów do udziału w przygotowanych atrakcjach, tym samym dziękując im za ich wieloletnie zaufanie i sympatię. – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

W ramach obchodzonego jubileuszu, „Herbapol-Lublin” S.A. rusza w trasę nad polskie morze z akcją „Herbapol Food Truck”, który odwiedzi 7 nadmorskich miast: Władysławowo, Juratę, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Gdynię oraz Sopot. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci będą mogli spróbować produktów marki Herbapol, w tym nowości, takie jak herbatki, które przygotowuje się z zimną wodą czy gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”. Wakacyjny cykl eventów zakończy się świętowaniem w Lublinie.

Jesienią działania związane z jubileuszem firmy zostaną wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii tradycji marki na polskim rynku. Z tej okazji zaprojektowano również okolicznościowe logo Herbapol, które towarzyszy komunikacji. Zwieńczeniem obchodów będzie coroczna gala „Herbapol Esencja Natury”, podczas której marka Herbapol nagradza osoby ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu zawodowym lub prywatnym – inspirują i kierują się właśnie naturą.

Kreację i produkcję Herbapol Food Truck oraz cykl animacji nad morzem przygotowała agencja eventowa A&A Agencja.

Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764