logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication – nowy gracz na rynku PR

  PR 28.03.2017, przeczytano 458 razy

Odważni ludzie dla odważnych marek – Heroes Brand Communication to nowa agencja PR, specjalizująca się także w obsłudze social media, eventach, content marketingu i wsparciu sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-pr,31961,artykul.html

Odwaga, wyobraźnia, efekty – to hasło przyświeca zespołowi przy tworzeniu strategii komunikacji i angażujących treści. Agencja zachęca marki do głośnego mówienia własnym językiem, bo wie, że to odważne firmy zdobywają rynek. Kompleksowa oferta to wynik szerokich kompetencji i doświadczenia zespołu wypracowanych zarówno podczas pracy w agencjach, jak i po stronie klienta.

Założycielką Heroes Brand Communication jest Anna Szepke – Krzyżaniak. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. w strukturach korporacyjnych Getin Banku (odpowiedzialna za marketing i public relations hipotecznej marki DomBank). W swojej karierze realizowała i nadzorowała projekty komunikacyjne m.in. dla takich marek, jak: SKOK im. Chmielewskiego, Bisnode Polska, Biuro Informacji Kredytowej, mBank, Multibank, PwC, ATLAS, VESBO Poland, Lasy Państwowe.

Hero No. 1 w komunikacji ceni odwagę, wyrazistość, pomysł. Jak mówi: Wyjście z komunikacyjnej strefy komfortu pozwala tworzyć marki wielkie i o ponadczasowym przekazie. Dlaczego? Bo w komunikacji przede wszystkim liczą się emocje.

Zespół tworzą: Marta Byczkowska – Nowak, Ewa Soboń – Kosacz oraz Aneta Krauze. Branże, w których specjalizuje się agencja to: nieruchomości i budownictwo, design i wyposażenie wnętrz, e-commerce, business intelligence, medycyna i farmacja, beauty & wellness, finanse, prawo, sport, motoryzacja, turystyka, lifestyle, marki premium, kultura i nauka.

Źródło: Heroes Brand Communication

www.heroes.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764