logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication dla Animarkt Stop Motion Forum

  PR 08.10.2019, przeczytano 196 razy

W dniach 8-12 października Łódź stanie się miejscem spotkania przemysłów kreatywnych związanych z filmem. Wszystko za sprawą ANIMARKT Stop Motion Forum - jedynego na świecie międzynarodowego wydarzenia branżowego poświęconego animacji stop motion i animacji lalkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-dla-animarkt-stop-motion-forum,384262,artykul.html

Przed uczestnikami pięć dni wypełnionych materclassami, konsultacjami, prezentacjami finałowych projektów, które powalczą o atrakcyjne nagrody oraz warsztatami z wybitnymi twórcami na co dzień współpracującymi z Wesem Andersonem czy Timem Burtonem. Celem wydarzenia jest integracja środowiska artystycznego z biznesowym i promocja rosnącego rynku animacji stop motion wśród potencjalnych inwestorów.

Komunikację wydarzenia w mediach i social mediach prowadzi Heroes Brand Communication.

– To z jednej strony ogromna frajda, bo mamy swój udział w kontynuacji tradycji Łodzi filmowej na jednym z najbardziej możliwych niszowych poziomów, z drugiej – wyzwanie, z uwagi na tę niszowość właśnie. Widzimy jednak, że nisze coraz wyraźniej przebijają się w komunikacji i w biznesie – mówi Anna Szepke-Krzyżaniak z Heroes.

I faktycznie, jak podtrzymują sami pomysłodawcy i organizatorzy wydarzenia, rynek animacji lalkowej i stop motion notuje dziś na świecie rosnące zainteresowanie zarówno ze strony twórców, jak i środowisk związanych z finansowaniem sztuki filmowej.

– Wydaje się, że po latach fascynacji idealnymi cyfrowymi produkcjami dużych studiów filmowych, następuje wyraźny zwrot w kierunku innej formy, tworzonej ludzką ręką, a przez to w naturalny sposób nam bliższej. Widać wyraźnie, że to część szerszego trendu, który siłą rzeczy obejmuje także sztukę filmową – mówi Paulina Zacharek z MOMAKIN, podmiotu organizującego ANIMARKT, zajmującego się na co dzień popularyzacją i upowszechnianiem animacji, a także wspieraniem jej twórców w kraju i na arenie międzynarodowej.

ANIMARKT odbywa się dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego oraz jest współfinansowany jest przez oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Partnerem głównym wydarzenia jest EC1 Łódź – Miasto Kultury i Łódź Film Commission. Wszystkie wydarzenia czwartej edycji ANIMARKT odbędą się w kompleksie EC1, który mieści się na terenie i w zrewitalizowanych budynkach pierwszej łódzkiej komercyjnej elektrowni, która powstała w 1907 roku i działała do roku 2000. Obecnie to przestrzeń otwarta na rozmaite działania kulturalne i naukowe, która jest siedzibą Centrum Nauki i Techniki EC1, Narodowego Centrum Kultury Filmowej, Łódź Film Commission oraz Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej.

Źródło: Heroes Brand Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764