logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication dla Animarkt Stop Motion Forum

  PR 08.10.2019, przeczytano 124 razy

W dniach 8-12 października Łódź stanie się miejscem spotkania przemysłów kreatywnych związanych z filmem. Wszystko za sprawą ANIMARKT Stop Motion Forum - jedynego na świecie międzynarodowego wydarzenia branżowego poświęconego animacji stop motion i animacji lalkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-dla-animarkt-stop-motion-forum,384262,artykul.html

Przed uczestnikami pięć dni wypełnionych materclassami, konsultacjami, prezentacjami finałowych projektów, które powalczą o atrakcyjne nagrody oraz warsztatami z wybitnymi twórcami na co dzień współpracującymi z Wesem Andersonem czy Timem Burtonem. Celem wydarzenia jest integracja środowiska artystycznego z biznesowym i promocja rosnącego rynku animacji stop motion wśród potencjalnych inwestorów.

Komunikację wydarzenia w mediach i social mediach prowadzi Heroes Brand Communication.

– To z jednej strony ogromna frajda, bo mamy swój udział w kontynuacji tradycji Łodzi filmowej na jednym z najbardziej możliwych niszowych poziomów, z drugiej – wyzwanie, z uwagi na tę niszowość właśnie. Widzimy jednak, że nisze coraz wyraźniej przebijają się w komunikacji i w biznesie – mówi Anna Szepke-Krzyżaniak z Heroes.

I faktycznie, jak podtrzymują sami pomysłodawcy i organizatorzy wydarzenia, rynek animacji lalkowej i stop motion notuje dziś na świecie rosnące zainteresowanie zarówno ze strony twórców, jak i środowisk związanych z finansowaniem sztuki filmowej.

– Wydaje się, że po latach fascynacji idealnymi cyfrowymi produkcjami dużych studiów filmowych, następuje wyraźny zwrot w kierunku innej formy, tworzonej ludzką ręką, a przez to w naturalny sposób nam bliższej. Widać wyraźnie, że to część szerszego trendu, który siłą rzeczy obejmuje także sztukę filmową – mówi Paulina Zacharek z MOMAKIN, podmiotu organizującego ANIMARKT, zajmującego się na co dzień popularyzacją i upowszechnianiem animacji, a także wspieraniem jej twórców w kraju i na arenie międzynarodowej.

ANIMARKT odbywa się dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego oraz jest współfinansowany jest przez oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Partnerem głównym wydarzenia jest EC1 Łódź – Miasto Kultury i Łódź Film Commission. Wszystkie wydarzenia czwartej edycji ANIMARKT odbędą się w kompleksie EC1, który mieści się na terenie i w zrewitalizowanych budynkach pierwszej łódzkiej komercyjnej elektrowni, która powstała w 1907 roku i działała do roku 2000. Obecnie to przestrzeń otwarta na rozmaite działania kulturalne i naukowe, która jest siedzibą Centrum Nauki i Techniki EC1, Narodowego Centrum Kultury Filmowej, Łódź Film Commission oraz Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej.

Źródło: Heroes Brand Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764