logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication dla Animarkt Stop Motion Forum

  PR 08.10.2019, przeczytano 383 razy

W dniach 8-12 października Łódź stanie się miejscem spotkania przemysłów kreatywnych związanych z filmem. Wszystko za sprawą ANIMARKT Stop Motion Forum - jedynego na świecie międzynarodowego wydarzenia branżowego poświęconego animacji stop motion i animacji lalkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-dla-animarkt-stop-motion-forum,384262,artykul.html

Przed uczestnikami pięć dni wypełnionych materclassami, konsultacjami, prezentacjami finałowych projektów, które powalczą o atrakcyjne nagrody oraz warsztatami z wybitnymi twórcami na co dzień współpracującymi z Wesem Andersonem czy Timem Burtonem. Celem wydarzenia jest integracja środowiska artystycznego z biznesowym i promocja rosnącego rynku animacji stop motion wśród potencjalnych inwestorów.

Komunikację wydarzenia w mediach i social mediach prowadzi Heroes Brand Communication.

– To z jednej strony ogromna frajda, bo mamy swój udział w kontynuacji tradycji Łodzi filmowej na jednym z najbardziej możliwych niszowych poziomów, z drugiej – wyzwanie, z uwagi na tę niszowość właśnie. Widzimy jednak, że nisze coraz wyraźniej przebijają się w komunikacji i w biznesie – mówi Anna Szepke-Krzyżaniak z Heroes.

I faktycznie, jak podtrzymują sami pomysłodawcy i organizatorzy wydarzenia, rynek animacji lalkowej i stop motion notuje dziś na świecie rosnące zainteresowanie zarówno ze strony twórców, jak i środowisk związanych z finansowaniem sztuki filmowej.

– Wydaje się, że po latach fascynacji idealnymi cyfrowymi produkcjami dużych studiów filmowych, następuje wyraźny zwrot w kierunku innej formy, tworzonej ludzką ręką, a przez to w naturalny sposób nam bliższej. Widać wyraźnie, że to część szerszego trendu, który siłą rzeczy obejmuje także sztukę filmową – mówi Paulina Zacharek z MOMAKIN, podmiotu organizującego ANIMARKT, zajmującego się na co dzień popularyzacją i upowszechnianiem animacji, a także wspieraniem jej twórców w kraju i na arenie międzynarodowej.

ANIMARKT odbywa się dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego oraz jest współfinansowany jest przez oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Partnerem głównym wydarzenia jest EC1 Łódź – Miasto Kultury i Łódź Film Commission. Wszystkie wydarzenia czwartej edycji ANIMARKT odbędą się w kompleksie EC1, który mieści się na terenie i w zrewitalizowanych budynkach pierwszej łódzkiej komercyjnej elektrowni, która powstała w 1907 roku i działała do roku 2000. Obecnie to przestrzeń otwarta na rozmaite działania kulturalne i naukowe, która jest siedzibą Centrum Nauki i Techniki EC1, Narodowego Centrum Kultury Filmowej, Łódź Film Commission oraz Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej.

Źródło: Heroes Brand Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764