logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication dla Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi

  PR 16.01.2019, przeczytano 129 razy

Agencja Heroes Brand Communication podpisała umowę na przeprowadzenie kampanii media relations dla projektu pn. „Modernizacja budynków „B”, „D”, „E” i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi”. Na mocy umowy z Muzeum zespół Heroes odpowiedzialny będzie m.in. za organizację konferencji prasowych, wizyt studialnych dla dziennikarzy oraz tworzenie i wysyłanie do mediów cyklicznych komunikatów dotyczących postępu prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-dla-muzeum-archeologicznego-i-etnograficznego-w-lodzi,380816,artykul.html

- To pierwsza tak poważna inwestycja w dziejach Muzeum i jednocześnie pierwszy duży projekt komunikacyjny. Nie sposób nie wykorzystać takiej okazji do przybliżenia działalności instytucji oraz ludzi z nią związanych - niejednokrotnie od kilkudziesięciu lat. Dlatego strategia komunikacji rewitalizacji zakłada ukazanie procesu w szerszym kontekście poprzez zbudowanie żywej, barwnej historii, na co zresztą pozwoli cykliczność komunikacji – mówi Anna Szepke-Krzyżaniak, założycielka Heroes Brand Communication.

W skład Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi wchodzi sześć dużych, dynamicznie rozwijających się działów merytorycznych: Archeologiczny, Etnograficzny, Numizmatyczny, Widowisk Lalkowych, Naukowo - Oświatowy oraz Konserwacji i Badań Nad Zabytkami. Stanowią one unikatowe w skali Polski połączenie.

Projekt modernizacji budynków „B”, „D” i „E” obejmuje roboty budowlane (w tym również roboty instalacyjne), a także prace o charakterze renowacyjnym i konserwatorskim (funkcja budynków głównych Muzeum pozostaje bez zmian). Historyczny obiekt zostanie dostosowany do współczesnych standardów charakterystycznych dla tego typu podmiotów. Dzięki zwiększeniu powierzchni, otwarciu budynków zamkniętych do tej pory dla zwiedzających i nowej ofercie kulturalno-edukacyjnej, Muzeum stanie się miejscem bardziej atrakcyjnym dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Realizacja zakończy się w czerwcu 2020 roku (prace budowlane w marcu 2020 roku). Powierzchnia Muzeum przeznaczona na cele kulturalne zwiększy się o 180%.

Projekt „Modernizacja budynków „B”, „D”, „E” i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi” realizowany jest ze środków Funduszy Europejskich dzięki dofinansowaniu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Źródło: Heroes Brand Communication

www.heroes.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764