logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication dla Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi

  PR 16.01.2019, przeczytano 118 razy

Agencja Heroes Brand Communication podpisała umowę na przeprowadzenie kampanii media relations dla projektu pn. „Modernizacja budynków „B”, „D”, „E” i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi”. Na mocy umowy z Muzeum zespół Heroes odpowiedzialny będzie m.in. za organizację konferencji prasowych, wizyt studialnych dla dziennikarzy oraz tworzenie i wysyłanie do mediów cyklicznych komunikatów dotyczących postępu prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-dla-muzeum-archeologicznego-i-etnograficznego-w-lodzi,380816,artykul.html

- To pierwsza tak poważna inwestycja w dziejach Muzeum i jednocześnie pierwszy duży projekt komunikacyjny. Nie sposób nie wykorzystać takiej okazji do przybliżenia działalności instytucji oraz ludzi z nią związanych - niejednokrotnie od kilkudziesięciu lat. Dlatego strategia komunikacji rewitalizacji zakłada ukazanie procesu w szerszym kontekście poprzez zbudowanie żywej, barwnej historii, na co zresztą pozwoli cykliczność komunikacji – mówi Anna Szepke-Krzyżaniak, założycielka Heroes Brand Communication.

W skład Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi wchodzi sześć dużych, dynamicznie rozwijających się działów merytorycznych: Archeologiczny, Etnograficzny, Numizmatyczny, Widowisk Lalkowych, Naukowo - Oświatowy oraz Konserwacji i Badań Nad Zabytkami. Stanowią one unikatowe w skali Polski połączenie.

Projekt modernizacji budynków „B”, „D” i „E” obejmuje roboty budowlane (w tym również roboty instalacyjne), a także prace o charakterze renowacyjnym i konserwatorskim (funkcja budynków głównych Muzeum pozostaje bez zmian). Historyczny obiekt zostanie dostosowany do współczesnych standardów charakterystycznych dla tego typu podmiotów. Dzięki zwiększeniu powierzchni, otwarciu budynków zamkniętych do tej pory dla zwiedzających i nowej ofercie kulturalno-edukacyjnej, Muzeum stanie się miejscem bardziej atrakcyjnym dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Realizacja zakończy się w czerwcu 2020 roku (prace budowlane w marcu 2020 roku). Powierzchnia Muzeum przeznaczona na cele kulturalne zwiększy się o 180%.

Projekt „Modernizacja budynków „B”, „D”, „E” i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi” realizowany jest ze środków Funduszy Europejskich dzięki dofinansowaniu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Źródło: Heroes Brand Communication

www.heroes.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson prezentuje nowe, kompaktowe modele drukarek Ecotank w kolorze białym
Do nagradzanej serii drukarek EcoTank firmy Epson dołączają nowe, stylowe modele, charakteryzujące się kompaktowymi wymiarami (L3160, L3156) i białą kolorystyką (L3156). Idealnie pasują one do nowoczesnych wnętrz.
Wacom Cintiq 22 – tablet piórkowy dla kreatywnych
Firma Wacom zaprezentowała nowy 22” ekran piórkowy z serii Cintiq. Żywe kolory, wyraźny obraz dzięki rozdzielczości HD i ergonomiczna konstrukcja w połączeniu z doskonałym, wyjątkowo czułym piórkiem Pro Pen 2 - wszystko to sprawia, że Cintiq 22 to idealny produkt dla ilustratorów, projektantów gier i stron internetowych, rysowników, jak również twórców komiksów i...
Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764