logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication dla Urzędu Miasta Kielce

  PR 09.11.2018, przeczytano 656 razy

Jak obliczyć podatki, jakie ulgi na start dla młodych przedsiębiorców proponuje ZUS, w czym pomoże park technologiczny, jak pozyskać finansowanie z Unii Europejskiej, co wyróżnia podmiot ekonomii społecznej? Te i wiele innych zagadnień poznali kieleccy uczniowie podczas gry miejskiej #biznesklasa, która odbyła się 30 października. Jej scenariusz opierał się na symulacji zakładania i prowadzenia własnej firmy: działalności gospodarczej i spółki z o.o. Celem zmagań było nie tylko przybliżenie procedur urzędowych, ale także promowanie i kształtowanie postaw przedsiębiorczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-dla-urzedu-miasta-kielce,380079,artykul.html

W grze wzięło udział blisko 70 uczniów kieleckich szkół ponadpodstawowych. Zawodnicy, podzieleni na 14 kilkuosobowych grup,  odwiedzili osiem punktów kontrolnych, usytuowanych w instytucjach takich jak: biuro rachunkowe, bank, Urząd Miasta, Sąd Rejonowy, ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Pracy, Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, Kielecki Park Technologiczny czy Fundacja PEStka, realizująca projekty z zakresu integracji społecznej. Na drodze do założenia własnej firmy czekały na nich często niełatwe zadania, w których realizacji pomogły im m.in. informacje uzyskane od przedstawicieli poszczególnych firm i instytucji.

Młodzi przedsiębiorcy #biznesklasy najchętniej przemieszczali się komunikacją miejską – kieleckim ZTM, które umożliwiło im w tym dniu bezpłatne przejazdy. Zaliczenie zadań we wszystkich punktach kontrolnych wymagało dobrego tempa, dyscypliny i zaangażowania, których tego dnia najwyraźniej nie zabrakło - prawie wszystkie drużyny stawiły się na test końcowy o czasie (lub przed czasem!) i z wypełnionymi kartami obiegowymi. Nagrody – tablety, smartwatche i odtwarzacze MP5 – wręczyli laureatom Tadeusz Sayor, Zastępca Prezydenta Miasta Kielce oraz Iwona Kijewska, dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kielcach.

Dlaczego gra miejska?

Tematyczne gry to coraz bardziej popularna forma spędzania wolnego czasu. Rosnące zainteresowanie sprawia, że element ten wykorzystywany jest coraz częściej w działaniach promocyjnych. Escape roomy, gry w przestrzeni miejskiej, integracje dla pracowników z elementem rywalizacji – kluczem jest wpuszczenie uczestników w symulację, w której każdy ruch ma znaczenie. Tak było też w przypadku gry #biznesklasa.

- Chcieliśmy pokazać uczniom inny sposób na naukę, a także ośmielić ich w kontakcie z instytucjami pomocnymi przyszłym przedsiębiorcom. Duży nacisk położyliśmy na samodzielność i sprawne pozyskiwanie potrzebnych informacji. Gra miejska jest nietypową i oryginalną inicjatywą edukacyjną, która okazała się sukcesem. Z pewnością będzie jednym z wydarzeń, które na stałe zagości w Kielcach – mówi Rafał Zajęcki, koordynator projektu „Program: Edukacja Przedsiębiorczości”.

Urząd Miasta Kielce, który tworzy i wdraża projekty z zakresu edukacji, współpracował nad koncepcją gry z Heroes Brand Communication. Agencja była odpowiedzialna za opracowanie gry, jej scenariusz, a także kreację i produkcję materiałów.

– Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem. Mądrość Konfucjusza wskazuje, że kluczem do zintegrowania wiedzy jest doświadczenie, do którego w przypadku gry miejskiej dochodzi rywalizacja, ruch i dobra zabawa. Miejsce zwykłej formy warsztatowej zajmuje poznawanie nowych miejsc i ludzi. Lubimy wcielać się w różne role i to między innymi sprawia, że gry miejskie znajdują coraz bardziej różnorodne zastosowania – mówi Anna Szepke z Heroes Brand Communication.

Gra została zorganizowana w ramach projektu „Program: Edukacja Przedsiębiorczości” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Źródło: Heroes Brand Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764