logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heroes Brand Communication – nowy gracz na rynku PR

  PR 28.03.2017, przeczytano 457 razy

Odważni ludzie dla odważnych marek – Heroes Brand Communication to nowa agencja PR, specjalizująca się także w obsłudze social media, eventach, content marketingu i wsparciu sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/heroes-brand-communication-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-pr,31961,artykul.html

Odwaga, wyobraźnia, efekty – to hasło przyświeca zespołowi przy tworzeniu strategii komunikacji i angażujących treści. Agencja zachęca marki do głośnego mówienia własnym językiem, bo wie, że to odważne firmy zdobywają rynek. Kompleksowa oferta to wynik szerokich kompetencji i doświadczenia zespołu wypracowanych zarówno podczas pracy w agencjach, jak i po stronie klienta.

Założycielką Heroes Brand Communication jest Anna Szepke – Krzyżaniak. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. w strukturach korporacyjnych Getin Banku (odpowiedzialna za marketing i public relations hipotecznej marki DomBank). W swojej karierze realizowała i nadzorowała projekty komunikacyjne m.in. dla takich marek, jak: SKOK im. Chmielewskiego, Bisnode Polska, Biuro Informacji Kredytowej, mBank, Multibank, PwC, ATLAS, VESBO Poland, Lasy Państwowe.

Hero No. 1 w komunikacji ceni odwagę, wyrazistość, pomysł. Jak mówi: Wyjście z komunikacyjnej strefy komfortu pozwala tworzyć marki wielkie i o ponadczasowym przekazie. Dlaczego? Bo w komunikacji przede wszystkim liczą się emocje.

Zespół tworzą: Marta Byczkowska – Nowak, Ewa Soboń – Kosacz oraz Aneta Krauze. Branże, w których specjalizuje się agencja to: nieruchomości i budownictwo, design i wyposażenie wnętrz, e-commerce, business intelligence, medycyna i farmacja, beauty & wellness, finanse, prawo, sport, motoryzacja, turystyka, lifestyle, marki premium, kultura i nauka.

Źródło: Heroes Brand Communication

www.heroes.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764