logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGA Media rusza z nowym serwisem

  PR 19.04.2019, przeczytano 840 razy
ilustracjastrzałka

Grupa HGA Media rozszerza swoje portfolio. Nowy serwis będzie walczyć z fake newsami. Właśnie wystartowała strona Antyfake.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hga-media-rusza-z-nowym-serwisem,382164,artykul.html

Rosnąca ilość fake newsów i ich wpływ na codziennie decyzje milionów ludzi sprawił, że coraz więcej organizacji i mediów stara się edukować społeczeństwo oraz dementować pojawiające się fałszywe wiadomości. Dołącza do nich właśnie HGA Media. Grupa medialna uruchomiła serwis Antyfake.pl.

– Termin launchu serwisu nie jest bez znaczenia. Zbliżamy się do wyborów, a fake newsy są jednym z narzędzi w kampaniach politycznych. Chcemy, by ich wpływ na decyzje wyborców był jak najmniejszy – mówi Albert Wójcik, Prezes HGA Media. I podkreśla – Rzetelne i wiarygodne. Właśnie takie powinny być dzisiejsze media. Inwestujemy w platformę, która broni tych wartości. Wierzymy, że dzięki niej zmieni się oblicze prasy, telewizji, radia, a przede wszystkim internetu.

Za stronę merytoryczną serwisu Antyfake.pl odpowiada dedykowany zespół. Informacje ukazujące się w mediach weryfikowane są na bieżąco pod kątem ich autentyczności. Fake newsy demaskowane są poprzez artykuły oraz treści video. Redakcja przykłada dużą uwagę do różnorodności treści – poruszane są tematy od społecznych po polityczne.

Źródło: HGA Media

www.hgamedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764