logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGA Media rusza z nowym serwisem

  PR 19.04.2019, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

Grupa HGA Media rozszerza swoje portfolio. Nowy serwis będzie walczyć z fake newsami. Właśnie wystartowała strona Antyfake.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hga-media-rusza-z-nowym-serwisem,382164,artykul.html

Rosnąca ilość fake newsów i ich wpływ na codziennie decyzje milionów ludzi sprawił, że coraz więcej organizacji i mediów stara się edukować społeczeństwo oraz dementować pojawiające się fałszywe wiadomości. Dołącza do nich właśnie HGA Media. Grupa medialna uruchomiła serwis Antyfake.pl.

– Termin launchu serwisu nie jest bez znaczenia. Zbliżamy się do wyborów, a fake newsy są jednym z narzędzi w kampaniach politycznych. Chcemy, by ich wpływ na decyzje wyborców był jak najmniejszy – mówi Albert Wójcik, Prezes HGA Media. I podkreśla – Rzetelne i wiarygodne. Właśnie takie powinny być dzisiejsze media. Inwestujemy w platformę, która broni tych wartości. Wierzymy, że dzięki niej zmieni się oblicze prasy, telewizji, radia, a przede wszystkim internetu.

Za stronę merytoryczną serwisu Antyfake.pl odpowiada dedykowany zespół. Informacje ukazujące się w mediach weryfikowane są na bieżąco pod kątem ich autentyczności. Fake newsy demaskowane są poprzez artykuły oraz treści video. Redakcja przykłada dużą uwagę do różnorodności treści – poruszane są tematy od społecznych po polityczne.

Źródło: HGA Media

www.hgamedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764