logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGA Media rusza z nowym serwisem

  PR 19.04.2019, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Grupa HGA Media rozszerza swoje portfolio. Nowy serwis będzie walczyć z fake newsami. Właśnie wystartowała strona Antyfake.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hga-media-rusza-z-nowym-serwisem,382164,artykul.html

Rosnąca ilość fake newsów i ich wpływ na codziennie decyzje milionów ludzi sprawił, że coraz więcej organizacji i mediów stara się edukować społeczeństwo oraz dementować pojawiające się fałszywe wiadomości. Dołącza do nich właśnie HGA Media. Grupa medialna uruchomiła serwis Antyfake.pl.

– Termin launchu serwisu nie jest bez znaczenia. Zbliżamy się do wyborów, a fake newsy są jednym z narzędzi w kampaniach politycznych. Chcemy, by ich wpływ na decyzje wyborców był jak najmniejszy – mówi Albert Wójcik, Prezes HGA Media. I podkreśla – Rzetelne i wiarygodne. Właśnie takie powinny być dzisiejsze media. Inwestujemy w platformę, która broni tych wartości. Wierzymy, że dzięki niej zmieni się oblicze prasy, telewizji, radia, a przede wszystkim internetu.

Za stronę merytoryczną serwisu Antyfake.pl odpowiada dedykowany zespół. Informacje ukazujące się w mediach weryfikowane są na bieżąco pod kątem ich autentyczności. Fake newsy demaskowane są poprzez artykuły oraz treści video. Redakcja przykłada dużą uwagę do różnorodności treści – poruszane są tematy od społecznych po polityczne.

Źródło: HGA Media

www.hgamedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona serwisu Volkswagen Financial Services
Rozpoczęta pod koniec lata 2019 r. zmiana wizerunku marki Volkswagen to wielka globalna operacja, nazywana przez niektórych „rebrandingiem stulecia”. Poza samym, motoryzacyjnym gigantem również spółki zależne – Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy pod wspólnym brandingiem Volkswagen Financial Services – są w trakcie procesu odświeżenia...
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby...
Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Czym jest kampania przeciw hejtowi popularnego serwisu Gowork? Tego dowiesz się czytając nasz artykuł. Jeśli taka tematyka Cie interesuje zachęcamy do lektury.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764