logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGA Media rusza z nowym serwisem

  PR 19.04.2019, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Grupa HGA Media rozszerza swoje portfolio. Nowy serwis będzie walczyć z fake newsami. Właśnie wystartowała strona Antyfake.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hga-media-rusza-z-nowym-serwisem,382164,artykul.html

Rosnąca ilość fake newsów i ich wpływ na codziennie decyzje milionów ludzi sprawił, że coraz więcej organizacji i mediów stara się edukować społeczeństwo oraz dementować pojawiające się fałszywe wiadomości. Dołącza do nich właśnie HGA Media. Grupa medialna uruchomiła serwis Antyfake.pl.

– Termin launchu serwisu nie jest bez znaczenia. Zbliżamy się do wyborów, a fake newsy są jednym z narzędzi w kampaniach politycznych. Chcemy, by ich wpływ na decyzje wyborców był jak najmniejszy – mówi Albert Wójcik, Prezes HGA Media. I podkreśla – Rzetelne i wiarygodne. Właśnie takie powinny być dzisiejsze media. Inwestujemy w platformę, która broni tych wartości. Wierzymy, że dzięki niej zmieni się oblicze prasy, telewizji, radia, a przede wszystkim internetu.

Za stronę merytoryczną serwisu Antyfake.pl odpowiada dedykowany zespół. Informacje ukazujące się w mediach weryfikowane są na bieżąco pod kątem ich autentyczności. Fake newsy demaskowane są poprzez artykuły oraz treści video. Redakcja przykłada dużą uwagę do różnorodności treści – poruszane są tematy od społecznych po polityczne.

Źródło: HGA Media

www.hgamedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Medonet w nowej odsłonie
W połowie stycznia br. Medonet uruchomił nową wersję serwisu medonet.pl. Nowoczesny i przejrzysty layout oraz nowe narzędzia i funkcjonalności towarzyszą zmianom w polityce wydawniczej.  
„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” od lutego w TVP2
Od niedzieli 2 lutego 2020 r. na antenę telewizyjnej Dwójki powróci uwielbiany przez widzów program muzyczny „Szansa na sukces” w specjalnej edycji, która wyłoni reprezentanta Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020.
Mateusz Aleksandrowicz dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl
Z początkiem lutego br. w zespole portalu Gazeta.pl nastąpi szereg zmian, związanych z rozszerzeniem zakresu obowiązków Mateusza Aleksandrowicza, który będzie pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl. Zmienią się również stanowiska: Bartosza Raja, Mileny Bryły, Anny Budyńskiej, Łukasza Kijka w Gazeta.pl oraz Macieja Kucharskiego i...
15 lat Szkła Kontaktowego
25 stycznia Szkło Kontaktowe obchodzi 15-te urodziny. Z tej okazji już  w piątek 24 stycznia mamy dla widzów dwugodzinne wydanie programu na żywo z publicznością.
Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom”
Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764