logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGA Media zmienia się w Grupę Iberion

  PR 18.06.2019, przeczytano 441 razy

Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hga-media-zmienia-sie-w-grupe-iberion,382940,artykul.html

Nowa nazwa i logotyp, za którymi stoi nowa strategia – grupa HGA Media przechodzi właśnie rebranding. Spółka postawi na rozwój swoich produktów – odświeżony wygląd serwisów, zmiany technologiczne oraz więcej materiałów eksperckich. Poszerzy również portfolio między innymi o portale branżowe o tematyce biznesowo-finansowej, zdrowotnej oraz sportowej. W planach jest także zwiększenie zatrudnienia oraz otwarcie biura reklamy.

– Po analizie sukcesu naszego portalu Lelum.pl, który błyskawicznie znalazł się wśród pięciu największych kobiecych portali w Polsce, zdecydowaliśmy się zainwestować w rozwój kolejnych serwisów tematycznych. Nasz nowy portal biznesowo-finansowy Biznesinfo.pl już w pierwszym miesiącu funkcjonowania zyskał ćwierć miliona unikalnych użytkowników – mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel Grupy IBERION. – Rok 2019 jest dla nas przełomowy. Co miesiąc nasze portale czyta 9 milionów unikalnych użytkowników, a liczba ta stale rośnie. Decyzja o rebrandingu jest naturalną konsekwencją fundamentalnych zmian wynikających z rozwoju spółki. Poszerzamy portfolio o portale branżowe, przeprowadzamy zmiany kadrowe, otwieramy biuro reklamy i inwestujemy w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile – kontynuuje.

Nowa siedziba Grupy IBERION mieści się na warszawskim Ursynowie. Prezesem Grupy jestAlbert Wójcik, wiceprezesem – Jan Kruś. Do Zarządu wszedł również Bogdan Makowski, redaktor naczelny newsowo-rozrywkowego portalu Pikio.pl. Funkcję Dyrektora ds. rozwoju Grupy IBERION pełni Maksymilian Tomanek. W portfelu Grupy są takie portale jak Lelum.pl – jeden z największych portali kobiecych w kraju i jeden z nielicznych regularnie przekraczający 20 milionów odsłon miesięcznie, Pikio.pl – newsowo-rozrywkowy serwis z 6 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie, Antyfake.pl – portal fact-chekingowy, Biznesinfo.pl – serwis poruszający tematy gospodarcze, biznesowe i finansowe oraz WTV – Nowa Telewizja Internetowa.

Źródło: Grupa IBERION

www.iberion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764