logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGA Media zmienia się w Grupę Iberion

  PR 18.06.2019, przeczytano 208 razy

Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hga-media-zmienia-sie-w-grupe-iberion,382940,artykul.html

Nowa nazwa i logotyp, za którymi stoi nowa strategia – grupa HGA Media przechodzi właśnie rebranding. Spółka postawi na rozwój swoich produktów – odświeżony wygląd serwisów, zmiany technologiczne oraz więcej materiałów eksperckich. Poszerzy również portfolio między innymi o portale branżowe o tematyce biznesowo-finansowej, zdrowotnej oraz sportowej. W planach jest także zwiększenie zatrudnienia oraz otwarcie biura reklamy.

– Po analizie sukcesu naszego portalu Lelum.pl, który błyskawicznie znalazł się wśród pięciu największych kobiecych portali w Polsce, zdecydowaliśmy się zainwestować w rozwój kolejnych serwisów tematycznych. Nasz nowy portal biznesowo-finansowy Biznesinfo.pl już w pierwszym miesiącu funkcjonowania zyskał ćwierć miliona unikalnych użytkowników – mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel Grupy IBERION. – Rok 2019 jest dla nas przełomowy. Co miesiąc nasze portale czyta 9 milionów unikalnych użytkowników, a liczba ta stale rośnie. Decyzja o rebrandingu jest naturalną konsekwencją fundamentalnych zmian wynikających z rozwoju spółki. Poszerzamy portfolio o portale branżowe, przeprowadzamy zmiany kadrowe, otwieramy biuro reklamy i inwestujemy w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile – kontynuuje.

Nowa siedziba Grupy IBERION mieści się na warszawskim Ursynowie. Prezesem Grupy jestAlbert Wójcik, wiceprezesem – Jan Kruś. Do Zarządu wszedł również Bogdan Makowski, redaktor naczelny newsowo-rozrywkowego portalu Pikio.pl. Funkcję Dyrektora ds. rozwoju Grupy IBERION pełni Maksymilian Tomanek. W portfelu Grupy są takie portale jak Lelum.pl – jeden z największych portali kobiecych w kraju i jeden z nielicznych regularnie przekraczający 20 milionów odsłon miesięcznie, Pikio.pl – newsowo-rozrywkowy serwis z 6 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie, Antyfake.pl – portal fact-chekingowy, Biznesinfo.pl – serwis poruszający tematy gospodarcze, biznesowe i finansowe oraz WTV – Nowa Telewizja Internetowa.

Źródło: Grupa IBERION

www.iberion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do...
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764