logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGTV Home & Garden ma już 5 lat

  PR 07.01.2022, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

5 lat nadawania. Ponad 900 odcinków premierowych polskich produkcji. Bogata oferta zagraniczna. Setki remontów i metamorfoz ogrodowych. Najlepsi eksperci. HGTV to zdecydowanie jeden z najchętniej oglądanych i najbardziej lubianych kanałów lifestylowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hgtv-home-and-garden-ma-juz-5-lat,394325,artykul.html

7 stycznia 2017 roku kanał HGTV Home & Garden zadebiutował na polskim rynku. Polska była pierwszym krajem w Europie, który udostępnił ofertę tej stacji swoim widzom. Od tamtej pory wielbiciele kanału spędzili z nim wspólnie ponad 43.000 godzin!

W ofercie HGTV dominują programy o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej. Spektakularne metamorfozy wnętrz, magiczne ogrody, zaskakujące remonty czy wyjątkowe nieruchomości na całym świecie - to właśnie widzowie HGTV kochają najbardziej. Kanał regularnie inspiruje ich do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, podpowiadając liczne praktyczne rozwiązania i zdradzając nietuzinkowe patenty przydatne w każdym domu.

W HGTV programy tworzą eksperci, którzy dzielą się z widzami swoją wiedzą i pasją. Maja Popielarska (“Nowa Maja w ogrodzie”), Krzysztof Miruć (“Zgłoś remont”, “Weekendowa metamorfoza”), Dorota Szelągowska (min.: “Dorota inspiruje”, “Domowe rewolucje”, “Totalne remonty Szelągowskiej”), Dominik Strzelec (“Polowanie na ogród”), Maciej Mindak (“House Hunters - Poszukiwacze domów”), Katarzyna Jaroszyńska (“Nieoczywiste miejsca”), Iwona Durka (“ Pomysłowe projekty”), Izabela Szarmach czy Olga Piórkowska (“Wymarzone ogrody”), to tylko część z grona specjalistów biorących udział w produkcjach tej stacji.

Zespół Lasery specjalnie na potrzeby HGTV stworzył piosenkę pt.: “Wracam do domu”, która podbiła listy przebojów i do tej pory towarzyszy wielu naszym widzom.

Jedną z najchętniej oglądanych audycji  HGTV jest zdecydowanie “Zgłoś remont”. Program prowadzony przez Krzysztofa Mirucia,  od pierwszego odcinka wyemitowanego w marcu 2018 roku obejrzało go już ponad 10, 5 miliona osób.

Rekordzistami w ilości wyprodukowanych odcinków są inne dwa programy - liczący już 10 sezonów “House Hunters - Poszukiwacze domów” oraz “Nowa Maja w ogrodzie”. We wrześniu pokazywaliśmy na antenie HGTV już 800 odcinek tej uwielbianej przez widzów produkcji.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+.
Ponad 10 milionów widzów Raw Air w TVN i Eurosporcie 1
W niedzielę w Vikersund zakończył się najbardziej wyczerpujący cykl w Pucharze Świata w skokach narciarskich. Przez 10 dni rywalizacja w cyklu Raw Air przyciągnęła do TVN i Eurosportu 1 prawie 10,5 mln widzów.
Czy Polska to dobry kraj dla imigrantów? Czy przybysze to ciągle obcy? Na te i inne pytania odpowiedzi szukają dwuosobowe zespoły, złożone z kilkudziesięciu dziennikarzy „Gazety Wyborczej" i ich partnerów: uchodźców oraz imigrantów żyjących w naszym kraju. Ich materiały stworzą specjalny cykl „Wyborczej", realizowany w ramach...
Na polskim rynku debiutuje Betclic Studios - studio i platforma wideo, na której dostępne są filmy dokumentalne o ciekawych historiach ze świata sportu, kultury i nie tylko. Równocześnie ze startem Studios, Betclic ogłosił uruchomienie programu grantowego dla młodych twórców. W ramach inicjatywy marka przeznaczy aż 1 milion złotych na realizację...
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje działania
W marcu 2023 minął rok, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie. Zebrane środki pozwoliły m.in. na zakup wyposażenia niezbędnego dziennikarzom pracującym w strefach objętych działaniami wojennymi, wsparcie finansowe tych dziennikarzy oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764