logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGTV Home & Garden ma już 5 lat

  PR 07.01.2022, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

5 lat nadawania. Ponad 900 odcinków premierowych polskich produkcji. Bogata oferta zagraniczna. Setki remontów i metamorfoz ogrodowych. Najlepsi eksperci. HGTV to zdecydowanie jeden z najchętniej oglądanych i najbardziej lubianych kanałów lifestylowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hgtv-home-and-garden-ma-juz-5-lat,394325,artykul.html

7 stycznia 2017 roku kanał HGTV Home & Garden zadebiutował na polskim rynku. Polska była pierwszym krajem w Europie, który udostępnił ofertę tej stacji swoim widzom. Od tamtej pory wielbiciele kanału spędzili z nim wspólnie ponad 43.000 godzin!

W ofercie HGTV dominują programy o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej. Spektakularne metamorfozy wnętrz, magiczne ogrody, zaskakujące remonty czy wyjątkowe nieruchomości na całym świecie - to właśnie widzowie HGTV kochają najbardziej. Kanał regularnie inspiruje ich do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, podpowiadając liczne praktyczne rozwiązania i zdradzając nietuzinkowe patenty przydatne w każdym domu.

W HGTV programy tworzą eksperci, którzy dzielą się z widzami swoją wiedzą i pasją. Maja Popielarska (“Nowa Maja w ogrodzie”), Krzysztof Miruć (“Zgłoś remont”, “Weekendowa metamorfoza”), Dorota Szelągowska (min.: “Dorota inspiruje”, “Domowe rewolucje”, “Totalne remonty Szelągowskiej”), Dominik Strzelec (“Polowanie na ogród”), Maciej Mindak (“House Hunters - Poszukiwacze domów”), Katarzyna Jaroszyńska (“Nieoczywiste miejsca”), Iwona Durka (“ Pomysłowe projekty”), Izabela Szarmach czy Olga Piórkowska (“Wymarzone ogrody”), to tylko część z grona specjalistów biorących udział w produkcjach tej stacji.

Zespół Lasery specjalnie na potrzeby HGTV stworzył piosenkę pt.: “Wracam do domu”, która podbiła listy przebojów i do tej pory towarzyszy wielu naszym widzom.

Jedną z najchętniej oglądanych audycji  HGTV jest zdecydowanie “Zgłoś remont”. Program prowadzony przez Krzysztofa Mirucia,  od pierwszego odcinka wyemitowanego w marcu 2018 roku obejrzało go już ponad 10, 5 miliona osób.

Rekordzistami w ilości wyprodukowanych odcinków są inne dwa programy - liczący już 10 sezonów “House Hunters - Poszukiwacze domów” oraz “Nowa Maja w ogrodzie”. We wrześniu pokazywaliśmy na antenie HGTV już 800 odcinek tej uwielbianej przez widzów produkcji.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764