logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGTV Home & Garden ma już 5 lat

  PR 07.01.2022, przeczytano 936 razy
ilustracjastrzałka

5 lat nadawania. Ponad 900 odcinków premierowych polskich produkcji. Bogata oferta zagraniczna. Setki remontów i metamorfoz ogrodowych. Najlepsi eksperci. HGTV to zdecydowanie jeden z najchętniej oglądanych i najbardziej lubianych kanałów lifestylowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hgtv-home-and-garden-ma-juz-5-lat,394325,artykul.html

7 stycznia 2017 roku kanał HGTV Home & Garden zadebiutował na polskim rynku. Polska była pierwszym krajem w Europie, który udostępnił ofertę tej stacji swoim widzom. Od tamtej pory wielbiciele kanału spędzili z nim wspólnie ponad 43.000 godzin!

W ofercie HGTV dominują programy o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej. Spektakularne metamorfozy wnętrz, magiczne ogrody, zaskakujące remonty czy wyjątkowe nieruchomości na całym świecie - to właśnie widzowie HGTV kochają najbardziej. Kanał regularnie inspiruje ich do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, podpowiadając liczne praktyczne rozwiązania i zdradzając nietuzinkowe patenty przydatne w każdym domu.

W HGTV programy tworzą eksperci, którzy dzielą się z widzami swoją wiedzą i pasją. Maja Popielarska (“Nowa Maja w ogrodzie”), Krzysztof Miruć (“Zgłoś remont”, “Weekendowa metamorfoza”), Dorota Szelągowska (min.: “Dorota inspiruje”, “Domowe rewolucje”, “Totalne remonty Szelągowskiej”), Dominik Strzelec (“Polowanie na ogród”), Maciej Mindak (“House Hunters - Poszukiwacze domów”), Katarzyna Jaroszyńska (“Nieoczywiste miejsca”), Iwona Durka (“ Pomysłowe projekty”), Izabela Szarmach czy Olga Piórkowska (“Wymarzone ogrody”), to tylko część z grona specjalistów biorących udział w produkcjach tej stacji.

Zespół Lasery specjalnie na potrzeby HGTV stworzył piosenkę pt.: “Wracam do domu”, która podbiła listy przebojów i do tej pory towarzyszy wielu naszym widzom.

Jedną z najchętniej oglądanych audycji  HGTV jest zdecydowanie “Zgłoś remont”. Program prowadzony przez Krzysztofa Mirucia,  od pierwszego odcinka wyemitowanego w marcu 2018 roku obejrzało go już ponad 10, 5 miliona osób.

Rekordzistami w ilości wyprodukowanych odcinków są inne dwa programy - liczący już 10 sezonów “House Hunters - Poszukiwacze domów” oraz “Nowa Maja w ogrodzie”. We wrześniu pokazywaliśmy na antenie HGTV już 800 odcinek tej uwielbianej przez widzów produkcji.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764