logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

  PR 17.10.2019, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hibrands-%E2%80%93-zespol-opus-b-brand-design-pod-nowym-szyldem,384381,artykul.html

- Nasza branża ulega bardzo dynamicznym zmianom, dlatego zdecydowaliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Coraz więcej marek ma świadomość, jak ważne są działania z zakresu szeroko rozumianego brandingu, w związku z czym firmy szukają partnera, który posiada doświadczenie i specjalistyczną wiedzę. Zespół ekspertów HiBrands jest właśnie takim partnerem, który przez ostatnie lata, pod szyldem Opus B Brand Design, wyspecjalizował się w zagadnieniach brandingowych. Dowodem na to są liczne realizacje zarówno w kraju, jak i za granicą. Wielokrotnie doceniony przez jury najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów, stał się na przestrzeni ostatnich kilku lat najczęściej nagradzaną polską agencją brandingową - tłumaczy Bogumił Budzik, prezes Grupy

HiBrands i Opus B pozostają w jednej grupie kapitałowej. Decyzja o zmianach podyktowana jest nowymi potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi wszystkich podmiotów grupy.

Nowe podejście pozwoli obu brandom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach: HiBrands w szeroko rozumianym brandingu: identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań, czy wsparcie procesów new product development, zaś Opus B w komunikacji 360, digital i motion design.

Funkcje dyrektorów zarządzających pełnią Monika Kamińska-Młyniec (HiBrands) i Joanna Kozłowska (Opus B).

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764