logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

  PR 17.10.2019, przeczytano 259 razy
ilustracjastrzałka

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hibrands-%E2%80%93-zespol-opus-b-brand-design-pod-nowym-szyldem,384381,artykul.html

- Nasza branża ulega bardzo dynamicznym zmianom, dlatego zdecydowaliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Coraz więcej marek ma świadomość, jak ważne są działania z zakresu szeroko rozumianego brandingu, w związku z czym firmy szukają partnera, który posiada doświadczenie i specjalistyczną wiedzę. Zespół ekspertów HiBrands jest właśnie takim partnerem, który przez ostatnie lata, pod szyldem Opus B Brand Design, wyspecjalizował się w zagadnieniach brandingowych. Dowodem na to są liczne realizacje zarówno w kraju, jak i za granicą. Wielokrotnie doceniony przez jury najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów, stał się na przestrzeni ostatnich kilku lat najczęściej nagradzaną polską agencją brandingową - tłumaczy Bogumił Budzik, prezes Grupy

HiBrands i Opus B pozostają w jednej grupie kapitałowej. Decyzja o zmianach podyktowana jest nowymi potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi wszystkich podmiotów grupy.

Nowe podejście pozwoli obu brandom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach: HiBrands w szeroko rozumianym brandingu: identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań, czy wsparcie procesów new product development, zaś Opus B w komunikacji 360, digital i motion design.

Funkcje dyrektorów zarządzających pełnią Monika Kamińska-Młyniec (HiBrands) i Joanna Kozłowska (Opus B).

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764