logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

  PR 17.10.2019, przeczytano 211 razy
ilustracjastrzałka

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hibrands-%E2%80%93-zespol-opus-b-brand-design-pod-nowym-szyldem,384381,artykul.html

- Nasza branża ulega bardzo dynamicznym zmianom, dlatego zdecydowaliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Coraz więcej marek ma świadomość, jak ważne są działania z zakresu szeroko rozumianego brandingu, w związku z czym firmy szukają partnera, który posiada doświadczenie i specjalistyczną wiedzę. Zespół ekspertów HiBrands jest właśnie takim partnerem, który przez ostatnie lata, pod szyldem Opus B Brand Design, wyspecjalizował się w zagadnieniach brandingowych. Dowodem na to są liczne realizacje zarówno w kraju, jak i za granicą. Wielokrotnie doceniony przez jury najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów, stał się na przestrzeni ostatnich kilku lat najczęściej nagradzaną polską agencją brandingową - tłumaczy Bogumił Budzik, prezes Grupy

HiBrands i Opus B pozostają w jednej grupie kapitałowej. Decyzja o zmianach podyktowana jest nowymi potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi wszystkich podmiotów grupy.

Nowe podejście pozwoli obu brandom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach: HiBrands w szeroko rozumianym brandingu: identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań, czy wsparcie procesów new product development, zaś Opus B w komunikacji 360, digital i motion design.

Funkcje dyrektorów zarządzających pełnią Monika Kamińska-Młyniec (HiBrands) i Joanna Kozłowska (Opus B).

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: Epson zaprasza na premierę dwóch drukarek sublimacyjnych
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy - innowacyjny projekt ożywienia przestrzeni miejskiej w Placu Unii
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
#Obserwuj - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika
Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących....
Bank Millennium i Eurobank już pod jedną marką
W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764