logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hibrands i Dawid Kwiatkowski tworzą dla Kaktusa

  PR 30.03.2020, przeczytano 2268 razy
ilustracja

Zespół HiBrands i Dawid Kwiatkowski pomogli marce lodów Kaktus przygotować się na sezon 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hibrands-i-dawid-kwiatkowski-tworza-dla-kaktusa,386313,artykul.html

Zespół HiBrands poprawił nieco krój kaktusowego logo i stworzył projekty nowych opakowań dla trzech pysznych, wodnych smaków. W nowych, hibrandsowych kreacjach wystąpią Kaktusy truskawka-cytryna i mango-marakuja-śliwka. Okazuje się, że nie tylko my jesteśmy fanami Kaktusa; ambasador marki Dawid Kwiatkowski skomponował nowy kaktusowy smak: jabłko – arbuz. My stworzyliśmy dla niego opakowanie i zadbaliśmy, by na froncie pojawił się podpis dumnego autora.

- Kaktusy mają wyjątkowy, zadziorny charakter – mówi Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands. – Każdy, kto ich próbował, wie o co chodzi. Naszym zadaniem jest pokazać to na opakowaniu. Smak musi pasować do charakteru, a charakter wyrażać się w języku wizualnym marki.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764