Marka Magnum (Unilever) rozpoczęła w lipcu kampanię reklamową lodów Ruby, za której produkcję odpowiadało studio HIGHNOON.PL. W promującym ją spocie występuje Anja Rubik, a głównym hasłem kampanii jest „Przekrocz granicę przyjemności”.
Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. internet i outdoor. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. Filmy miały opierać się na jednym zadaniu – zahipnotyzowaniu widza. Wprowadzenia go do świata Magnum pełnego fantazji, w którym poznanie nowego smaku „Ruby” ma kojarzyć się z rozkoszą. Głównym założeniem spotów było, by na każdym etapie oglądania filmu widz budził w sobie miłość do jedzenia. Za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a za fotografie Marcin Kempski.
Za produkcję spotów Magnum odpowiedzialny jest dom produkcyjny HIGHNOON.PL.
Producentem oraz założycielem studia jest Błażej Baar: - Na tak wyjątkowe efekty składa się praca wielu osób. Podjęliśmy wspólnie wyzwanie symultanicznej pracy na kilku unitach jednocześnie podczas jednego dnia zdjęciowego, co było wielki wyzwaniem operacyjnym. Już na etapie preprodukcji spotów musieliśmy szukać kreatywnych i efektywnych rozwiązań, aby logistycznie wykorzystać dobrze każdą minutę obecności na planie Anji Rubik. Chcieliśmy, żeby każdy kadr filmu był wizualnie zachwycający. +Ruby+ to świat skąpany w rubinowym różu, uzupełniony kolorami czekolady. Dzięki dbałości o detale wszystkich twórców udało nam się wyprodukować niesamowicie spójne wizualnie filmy.
Credits:
- Client: UNILEVER / MAGNUM
- PR Support: ADVICE WISE PR / Iza Lewandowska
- Production House: HIGHNOON.PL
- Main role: Anja Rubik / D’VISION
- Model: Mary Komasa
- Director: Szymon Pawlik
- DOP: Kajetan Plis
- Designer: Tomasz Ossoliński
- Production Designer: Marta Zając, Jakub Zwolak / NAJS.STUDIO
- Post production: Patrycja Szymańska / LUNAPARK
- Composer: Piotr Krygier / DUIT
Źródło: HIGHNOON.PL