logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hill & Knowlton prezentuje nową tożsamość marki

  PR 09.11.2023, przeczytano 1294 razy
ilustracja

Hill & Knowlton, globalny lider komunikacji strategicznej w zakresie transformacji, ogłosił kompleksowy rebranding, w ramach którego powrócił do pierwotnej nazwy Hill & Knowlton, odzwierciedlającej prawie 100-letni kapitał własny firmy. Nowa marka obejmuje odświeżoną identyfikację wizualną, stronę internetową i obecność w mediach społecznościowych, a także kluczowe ogłoszenia dotyczące innowacji, które wyznaczają kolejny etap ewolucji Hill & Knowlton jako strategicznego partnera dla wiodących współczesnych innowatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hill-and-knowlton-prezentuje-nowa-tozsamosc-marki,402013,artykul.html

– Od 2019 roku nasz zespół kierowniczy koncentruje się na tym, aby stać się wiodącym partnerem, pomagającym naszym klientom napędzać wzrost, zarządzać ryzykiem i budować reputację w dzisiejszym złożonym środowisku operacyjnym – mówi AnnaMaria DeSalva, Global Chairman i CEO. – Nasza praca w coraz większym stopniu pokazuje, że komunikacja strategiczna, wzmocniona kreatywnością, jest główną siłą napędową zrównoważonego tworzenia wartości i nowoczesnego przywództwa.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rozwiązań z obszaru komunikacji strategicznej, Hill & Knowlton wprowadza nowe usługi, które bezpośrednio odpowiadają na zmieniające się potrzeby klientów. Ponieważ strategie interesariuszy stają się coraz bardziej współzależne, a rząd odgrywa znacznie większą rolę w biznesie, innowacje te odzwierciedlają wyłaniający się paradygmat spraw korporacyjnych, który integruje budowanie marki, sprawy korporacyjne i publiczne w celu ochrony oraz wzrostu wartości agencji.

H&K Advisory działa na styku strategii korporacyjnej i komunikacji, aby tworzyć trwałą wartość dla klientów i ich interesariuszy. Grupa podejmuje wyzwania i skupia się na możliwościach będących priorytetem dla zespołów kierowniczych i zarządów. Z ponad 50 doświadczonymi doradcami, w tym kilkoma byłymi szefami komunikacji Fortune 100, H&K Advisory dostarcza zintegrowane usługi strategiczne obejmujące doradztwo korporacyjne, kreatywne i public affairs. Grupa wdraża autorskie metody i narzędzia, w tym system zarządzania i pomiaru kapitału reputacji. W ramach H&K Advisory firma wprowadza również:

  • FutureSight, zespół doradców ds. geopolityki, polityki i komunikacji, którzy pomagają kadrze kierowniczej przewidywać wpływ dynamicznych międzynarodowych środowisk politycznych i regulacyjnych na strategię biznesową oraz strategię interesariuszy. Zespół wspiera zewnętrzna grupa doradców geopolitycznych, składająca się z globalnych ekspertów wywodzących się ze środowisk akademickich i kierowniczych służb publicznych, w celu zapewnienia informacji i planowania, które chronią i zwiększają wartość w obliczu zmian geopolitycznych.

  • Global Horizons, obszar skupiający się na gospodarkach Globalnego Południa, obejmujący Azję, Amerykę Łacińską, Afrykę i Zatokę Perską oraz odzwierciedlający dzisiejsze znaczące zmiany w przepływach handlowych. Sieć oddziałów Hill & Knowlton w tych regionach, z dużymi zintegrowanymi możliwościami wspierania zarówno strategii, jak i realizacji działań, umożliwia firmie udzielanie pomocy klientom w realizacji nowych możliwości rozwoju.

Intelligence & Technology zostało zbudowane w celu skalowania rozwiązań z zakresu nauki o danych, analityki i technologii komunikacyjnych w portfolio klientów Hill & Knowlton. Firma ogłosiła niedawno nawiązanie współpracy z Pendulum Intelligence, platformą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, a także uruchomienie H&K Sonar, narzędzia do predykcyjnej identyfikacji ryzyka opartego na Pendulum, które pomaga klientom zwalczać zagrożenia dla reputacji w obliczu eskalacji ataków dezinformacyjnych.

Te nowe możliwości są wspierane przez wieloletnie wysiłki w zakresie kreatywnej transformacji, mające na celu przedefiniowanie roli kreatywności w nowoczesnej firmie komunikacyjnej. Hill & Knowlton oferuje obecnie kompleksową sieć hubów Innovation & Creative zlokalizowanych strategicznie na całym świecie. Centra te skupiają specjalistów ds. kreatywności, treści, mediów i technologii cyfrowych, którzy współpracują ze specjalistami branżowymi, doradcami ds. publicznych i korporacyjnych oraz ekspertami ds. public relations.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Wiemy, że siła pomysłów buduje marki i tworzy przełomowe rozwiązania. Nowością jest zakres i intensywność procesu twórczego – staje się on coraz większy, głębszy i bardziej interdyscyplinarny – mówi AnnaMaria DeSalva. – Liderzy biznesowi potrzebują tego potężnego kreatywnego napędu, aby radzić sobie z pojawiającymi się zagrożeniami. Pod każdym względem globalne ryzyko nasila się i pochodzi z coraz większej liczby źródeł. Dzisiejsze obszary ryzyka w strefach reputacji, dezinformacji i geopolityki wymagają ukierunkowanej inteligencji, kreatywności i zorientowania na interesariuszy – atrybutów, które leżą u podstaw dyscypliny komunikacji. Ryzyko i innowacyjność idą w parze. To właśnie skrzyżowanie ryzyka i możliwości, innowacji oraz transformacji w widoczny sposób dodaje nam energii w dążeniu do celu.

Rebranding Hill & Knowlton odzwierciedla wieloletnią transformację, wskazuje na silny wzrost po pandemii i strategiczną zdolność adaptacji w trudnym krajobrazie makroekonomicznym. Kluczowe nominacje poszerzyły kadrę kierowniczą Hill & Knowlton, tworząc zróżnicowany zespół kierowniczy złożony z doświadczonych liderów agencji i dynamicznych, nowych talentów. Rozwój korporacyjny również odegrał znaczącą rolę w odnowie firmy. Przejęcie JeffreyGroup rozszerzyło obecność Hill & Knowlton w Ameryce Łacińskiej, czyniąc ją największą międzynarodową siecią public relations w regionie. Równolegle agencja uruchomiła brazylijską firmę Ideal jako międzynarodową markę, obsługującą przełomowe i wschodzące przedsiębiorstwa technologiczne. Ponadto przejęcie 3K w 2023 r. wzmocniło obecność Hill & Knowlton w sektorze opieki zdrowotnej w Europie i rozszerzyło jej działalność w Niemczech.

Rebranding został zaprojektowany jako wspólna inicjatywa, obejmująca różnorodne, globalne perspektywy pracowników, absolwentów, klientów i branżowych partnerów handlowych. Nowa identyfikacja wizualna wyraża śmiałość, nowoczesność i renomę, oddając hołd dziedzictwu firmy, a jednocześnie z ufnością wkraczając w nową erę.

– Hill & Knowlton jest twórcą kategorii, działającym od 1927 roku. Od lat przekonuję się, jak wiele nasza firma znaczy dla niezliczonych klientów i absolwentów, którzy współpracowali z nami, aby kształtować swoje historie i sukcesy na różnych etapach kariery – podsumowuje AnnaMaria DeSalva. – Mamy nadzieję, że nasza rozbudowana sieć współpracowników i przyjaciół będzie rezonować z żywiołowością i nieodłącznym dziedzictwem naszej odświeżonej marki oraz z aspiracjami na przyszłość, które odzwierciedla. Zamierzamy również znacząco wzbogacić doświadczenia naszych pracowników, którzy rozwijają się zawodowo i zmieniają świat.

Źródło: Hill & Knowlton

hillandknowlton.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764