logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hip Hop TV partnerem Polish Hip Hop TV Festival

  PR 06.04.2016, przeczytano 452 razy

Kanał muzyczny Hip Hop TV został partnerem tytularnym tegorocznej III edycji Polish Hip Hop TV Festival – największego i najważniejszego wydarzenia w kraju poświęconego muzyce hip hopowej. Festiwal odbędzie się w dniach 4-7 sierpnia w Płocku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hip-hop-tv-partnerem-polish-hip-hop-tv-festival,28062,artykul.html

Hip Hop TV - najnowsza stacja w portfolio Grupy ZPR Media, zawarła 4-letnią umowę z organizatorem Polish Hip Hop TV Festival. Na mocy porozumienia do nazwy festiwalu dodano człon „TV” (wcześniejsza nazwa festiwalu to: Polish Hip Hop Festival). Kanał zapewni wydarzeniu silne wsparcie redakcyjne i promocyjne. Ponadto w promocję zaangażowane będą ESKA TV i Radio ESKA.

Polish Hip-Hop TV Festival 2016 tradycyjnie rozpocznie się eliminacjami do kultowej już Płockiej Bitwy Freestyle. W kolejnych dniach na nadwiślańskiej plaży wystąpią znakomici wykonawcy polskiej i zagranicznej sceny hiphopowej, m.in.: Ten Typ Mes wraz z live bandem, Snowgoons, Taco Hemingway, Kartky, Sitek/JNR. Festiwal zakończy 8-godzinny rejs po Wiśle połączony z imprezą w hiphopowym brzmieniu.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

HIP HOP TV to pierwszy polski kanał telewizyjny dedykowany muzyce hiphopowej. Jest czwartym kanałem muzycznym emitowanym przez Grupę ZPR Media, obok ESKA TV, POLO TV i VOX Music TV. Stacja wystartowała 23 marca. Udostępniona została na satelicie, a wkrótce pojawi się również w ofercie telewizji kablowych. Dyrektorem programowym HIP HOP TV jest Tomasz „CNE” Kleyff – raper, prezenter oraz producent telewizyjny.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764