logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hipets zwiększa skalę działania i przejmuje największe media zwierzęce w Polsce

  PR 06.09.2022, przeczytano 937 razy
ilustracja

HiPets, platforma oferująca rezerwację wizyt m.in. u lekarzy weterynarii, groomerów oraz behawiorystów, 1.09 br. przejęła od grupy multimedialnej Petstar portale internetowe Psy.pl i Koty.pl, tj. najważniejsze media branży zwierzęcej w Polsce, docierające miesięcznie do ponad 1,2 miliona użytkowników. Spółka przejęła także prawa do organizacji plebiscytu „Serce dla Zwierząt” i ogólnopolskiej akcji społecznej „Zerwijmy łańcuchy”. Transakcja pozwoli HiPets znacząco zwiększyć skalę działania oraz zaoferować usługodawcom – oprócz narzędzia do rezerwacji wizyt – możliwość pozyskiwania nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hipets-zwieksza-skale-dzialania-i-przejmuje-najwieksze-media-zwierzece-w-polsce,397114,artykul.html

HiPets to narzędzie stworzone w 2021 r. przez Dorotę Rymaszewską, z którego korzysta dziś ponad 150 tysięcy opiekunów psów i kotów oraz kilkuset usługodawców. Pierwszym rozwiązanie umożliwia rezerwację wizyt u lekarzy weterynarii, behawiorystów, groomerów i innych specjalistów świadczących usługi dla zwierząt domowych, a drugim pozwala efektywniej zarządzać biznesem.

- HiPets jest marketplacem dla właścicieli zwierząt i profesjonalistów z branży opieki nad zwierzętami. Naszą misją było stworzenie rozwiązania, dającego psim i kocim opiekunom poczucie bycia wspaniałym zwierzęcym rodzicem. Do tej pory, wizyty wymagały czekania w poczekalni lub prób umówienia się telefonicznie. W efekcie od zauważenia niepokojących objawów u swojego zwierzaka do wizyty u lekarza mija 9 dni! Dzięki HiPets osoby te mogą zarezerwować wizyty u specjalisty o każdej porze dnia i nocy, a usługodawcy skorzystać z m.in. kalendarza pracy, systemu powiadomień czy możliwości komunikacji z klientami. Transakcja z Petstar, największą w Polsce platformą komunikacji dla właścicieli i miłośników zwierząt domowych, umacnia naszą pozycję lidera w branży zwierzęcej i pozwala na dalszy rozwój naszej oferty – mówi Dorota Rymaszewska, pomysłodawczyni HiPets.

- Przejęcie serwisów Psy.pl i Koty.pl, marek znanych w branży zwierzęcej od 20 lat, umożliwi nam dotarcie do ponad miliona właścicieli zwierząt w Polsce i zaproponowanie im wygodnej platformy, dzięki której będą mogli łatwo dbać o swoich czworonożnych przyjaciół. Co dla nas szczególnie ważne, w wyniku transakcji przejęliśmy od Petstar organizację akcji charytatywnych – plebiscytu „Serce dla Zwierząt”, w którym wyróżniane są osoby/instytucje angażujące się w pomoc zwierzętom, a także akcji „Zerwijmy łańcuchy” – protestu przeciwko trzymaniu psów na łańcuchach. Jesteśmy naprawdę dumni, że będziemy mogli rozwijać inicjatywy, które realnie zmieniają los zwierząt w Polsce. Do HiPets dołączył także cały zespół zajmujący się do tej pory serwisami i akcjami społecznymi – uzupełnia Leszek Wolany, współzałożyciel HiPets.

Paulina Król, redaktor naczelna serwisów Psy.pl i Koty.pl oraz organizatorka plebiscytu “Serce dla Zwierząt” i akcji społecznej “Zerwijmy łańcuchy”, dodaje:

– Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu z HiPets będziemy mogli dać naszym czytelnikom bogatszą ofertę naturalnie powiązaną z publikowanymi od lat artykułami, która pozwoli im jeszcze lepiej dbać o swoich czworonożnych przyjaciół. Bardzo szybko znaleźliśmy też porozumienie, jeśli chodzi o działania społeczne. Misją HiPets jest pomaganie opiekunom we właściwej opiece nad zwierzętami, a to idealnie wpasowuje się w to, o co my od lat walczymy m.in. edukując opiekunów zwierząt, a także doceniając osoby i instytucje, które ze szczególną troską dbają o dobrostan zwierząt na co dzień.

- Dla serwisów Psy.pl i Koty.pl dołączenie do HiPets to najlepszy możliwy etap rozwoju – komentuje Amadeusz Król, większościowy udziałowiec Petstar i pomysłodawca serwisów – media “contentowe” od dawna ewoluują. Do dalszego wzrostu i lepszej monetyzacji potrzebują aktywności na rynku e-commerce lub marketplace. W wizję HiPets uwierzyłem dawno temu, inwestując w tę firmę jako anioł biznesu. Połączenie naszych mediów i wartościowego contentu tworzonego przez ekspertów od ponad 20 lat z rezerwacją usług to naturalny, strategiczny ruch z naszej strony. Jestem przekonany, że to połączenie będzie korzystne dla obu firm, a przede wszystkim dla zwierzaków i ich opiekunów.

HiPets, w odróżnieniu od innych platform rezerwacyjnych, skupia się na zwierzętach domowych, nad którymi opieka ma szczególny wymiar – czworonogów traktuje się bowiem najczęściej jak pełnoprawnych członków rodziny. Rozwiązania oferowane psim i kocim rodzicom muszą spełniać coraz większe wymagania, a generyczne narzędzia używane do rezerwowania usług mechanika czy kosmetyczki nie są wystarczające. To nie pierwsza akwizycja HiPets – w 2021 platforma przejęła już konkurencyjny serwis Petsy. Przejęcie serwisów Psy.pl i Koty.pl sprawiło, że HiPets stało się największą platformą bookingową w obszarze zwierząt domowych w Polsce.

Źródło: HiPets

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764