logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hisense Oficjalnym Partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025

  PR 07.11.2024, przeczytano 372 razy
ilustracja

Hisense został oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Współpracę podczas specjalnego wydarzenia 30 października w Shanghai Tower ogłosili prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian. Hisense zapowiedział także najnowocześniejsze urządzenia TV z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hisense-oficjalnym-partnerem-klubowych-mistrzostw-swiata-fifa-2025,406383,artykul.html

Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025, które odbędą się w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych będą areną spotkań po raz pierwszy aż 32 najlepszych klubów świata. Rozgrywki topowych drużyn ligowych powracają więc po roku w całkowicie nowej odsłonie. Partnerstwo z tą wyjątkową edycją turnieju to doskonała okazja, by zaprezentować najnowocześniejsze technologie i telewizory Hisense, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Globalny lider w branży AGD i TV rozwija tym samym swoją strategię marketingu sportowego o kolejne wydarzenia na najwyższym poziomie.

Zaangażowanie Hisense jako Oficjalnego Partnera Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025 jest zgodne z naszą wizją tego turnieju, gromadzącego najlepsze drużyny z całego świata na niezapomniane święto. Dzięki temu partnerstwu fani będą mieć unikalną możliwość angażowania się w turniej zarówno na boisku, jak i poza nim, a technologie i innowacje pozwolą rozwijać się idei Klubowych Mistrzostw Świata FIFA - powiedział prezydent FIFA, Gianni Infantino podczas inauguracji tego partnerstwa.

Natomiast prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian dodał: - Jesteśmy dumni z Oficjalnego Partnerstwa tych mistrzostw, reprezentujących dialog między klubami ze wszystkich sześciu konfederacji. To doskonale wpisuje się w dążenie Hisense do zapewnienia rozwoju mistrzowskiego ducha oraz realizacji naszego celu korporacyjnego, jakim jest budowa najwyższej klasy przedsiębiorstwa i marki na wszystkich kontynentach.

Innowacje AI Hisense

Podczas turnieju Hisense będzie promował swoje najnowsze rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji w telewizorach.

Hisense konsekwentnie stawia na rozwijanie technologii AI w swoich telewizorach, a najnowsza linia urządzeń z tego segmentu doskonale sprawdzi się podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Telewizory AI Hisense wykorzystują autorskie rozwiązania, takie jak Xinghai. To wysoko zaawansowany model wykorzystujący sztuczną inteligencję, wyposażony m.in. w opcję aktualizacji w różnorodnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia z korzystania z urządzeń zapowiedział prezes Jia Shaoqian.

Nieustanne wsparcie mistrzów

Zaangażowanie Hisense w marketing sportowy i technologiczne wspierane najlepszych turniejów jest zapisane w jego DNA. Hisense był globalnym partnerem dwóch kolejnych Mistrzostw Świata FIFA oraz trzech Mistrzostw Europy UEFA. Angażując się w sport, firma nieustannie dąży do zapewnienia jak najlepszych wrażeń z oglądania rozgrywek. Na przykład w linii produktów TV Hisense wprowadził 100-calowy telewizor wyposażony w chip AI poprawiający jakość obrazu oraz zapewniający użytkownikom niesamowite doświadczenia immersji. Najnowsza współpraca z FIFA jeszcze bardziej więc podkreśla zaangażowanie Hisense w dostarczanie przełomowej technologii AGD w dążeniu do poprawy codziennego życia i wzbogacające doświadczenia oglądania dla fanów na całym świecie, czyniąc piłkę nożną bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich.

Źródło: Hisense

pl.hisense.com

Dodatkowe informacje:

O Hisense 
Hisense jest jedną z wiodących globalnych producentów urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej. Oferta marki obejmuje zarówno urządzenia multimedialne (ze szczególnym uwzględnieniem telewizorów Smart TV), urządzenia domowe oraz inteligentne technologie i systemu. Dynamiczny rozwój Hisense w ostatnich latach sprawił, że marka jest już obecna w ponad 160 krajach. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764