logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hisense prezentuje kampanię „Perfect Match” z okazji mistrzostw FIFA 2022

  PR 30.09.2022, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Na zaledwie dwa miesiące przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, Hisense, czołowa globalna marka artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, zaprezentowała swoją reklamę telewizyjną w ramach nowej kampanii „Perfect Match”, aby celebrować pasję fanów futbolu i swoich klientów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hisense-prezentuje-kampanie-_perfect-match_-z-okazji-mistrzostw-fifa-2022,397422,artykul.html

Perfect Match” to oficjalne hasło globalnej kampanii reklamowej Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, które odnosi się do meczów mistrzostw i wszystkich ekscytujących i niezapomnianych chwil spędzonych przed telewizorem oraz odzwierciedla dorównujące im misję, aspiracje i jakość, które stanowią o doskonałym relacjach pomiędzy Hisense, Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze i fanami z całego świata.

W ramach kampanii telewizyjnej pod hasłem „Perfect Match”, Hisense prezentuje swoje najnowsze produkty wyposażone w zaawansowane technologie o jakości spełniającej najwyższe standardy, w tym urządzenia Laser TV, ULED TV, lodówki, itp., gotowe, by zapewnić globalnym konsumentom i fanom futbolu doskonałe wrażenia z oglądania Mistrzostw Świata.

Najnowsze innowacje Hisense wzbogacają życie światowych fanów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze.

Również w tym roku Hisense został mianowany oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, promując swoją kompletną, nagradzaną i innowacyjną serię telewizorów i inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego. Hisense z zaangażowaniem tworzy wciągające doświadczenia podczas oglądania meczów, aby widzowie mogli cieszyć się międzynarodowymi meczami piłki nożnej, zwiększając siłę sportu i łącząc ze sobą globalną społeczność na nowe i innowacyjne sposoby. Pomaga to fanom dzielić się swoim osobistym szczęściem, radością i pasją.

W ciągu ostatnich kilku lat, Hisense, jako oficjalny sponsor dwóch kolejnych turniejów Mistrzostw Świata FIFA, starał się zwiększyć globalną rozpoznawalność i poprawić popularność swoich produktów najwyższej klasy poprzez marketing sportowy.

- W tym roku naszym celem jest celebrowanie i podnoszenie jakości ekscytujących chwil, które łączą fanów piłki nożnej poprzez globalną kampanię Perfect Match – dodała Candy Pang, wicedyrektor generalny Działu Zarządzania Marką Grupy Hisense.

Nowa kampania telewizyjna firmy Hisense będzie jednym z wielu sposobów na wypromowanie kampanii marki na Mistrzostwa Świata 2022. W ostatnich miesiącach przed meczem otwarcia oraz przez cały turniej, Hisense zrealizuje serię wydarzeń mających na celu zapewnienie wszystkim miłośnikom futbolu doskonałej jakości meczów prezentowanych w niezwykle realistyczny i żywy sposób podczas tego światowego święta sportu.

Źródło: Hisense

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764