logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hisense prezentuje kampanię „Perfect Match” z okazji mistrzostw FIFA 2022

  PR 30.09.2022, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Na zaledwie dwa miesiące przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, Hisense, czołowa globalna marka artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, zaprezentowała swoją reklamę telewizyjną w ramach nowej kampanii „Perfect Match”, aby celebrować pasję fanów futbolu i swoich klientów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hisense-prezentuje-kampanie-_perfect-match_-z-okazji-mistrzostw-fifa-2022,397422,artykul.html

Perfect Match” to oficjalne hasło globalnej kampanii reklamowej Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, które odnosi się do meczów mistrzostw i wszystkich ekscytujących i niezapomnianych chwil spędzonych przed telewizorem oraz odzwierciedla dorównujące im misję, aspiracje i jakość, które stanowią o doskonałym relacjach pomiędzy Hisense, Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze i fanami z całego świata.

W ramach kampanii telewizyjnej pod hasłem „Perfect Match”, Hisense prezentuje swoje najnowsze produkty wyposażone w zaawansowane technologie o jakości spełniającej najwyższe standardy, w tym urządzenia Laser TV, ULED TV, lodówki, itp., gotowe, by zapewnić globalnym konsumentom i fanom futbolu doskonałe wrażenia z oglądania Mistrzostw Świata.

Najnowsze innowacje Hisense wzbogacają życie światowych fanów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze.

Również w tym roku Hisense został mianowany oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, promując swoją kompletną, nagradzaną i innowacyjną serię telewizorów i inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego. Hisense z zaangażowaniem tworzy wciągające doświadczenia podczas oglądania meczów, aby widzowie mogli cieszyć się międzynarodowymi meczami piłki nożnej, zwiększając siłę sportu i łącząc ze sobą globalną społeczność na nowe i innowacyjne sposoby. Pomaga to fanom dzielić się swoim osobistym szczęściem, radością i pasją.

W ciągu ostatnich kilku lat, Hisense, jako oficjalny sponsor dwóch kolejnych turniejów Mistrzostw Świata FIFA, starał się zwiększyć globalną rozpoznawalność i poprawić popularność swoich produktów najwyższej klasy poprzez marketing sportowy.

- W tym roku naszym celem jest celebrowanie i podnoszenie jakości ekscytujących chwil, które łączą fanów piłki nożnej poprzez globalną kampanię Perfect Match – dodała Candy Pang, wicedyrektor generalny Działu Zarządzania Marką Grupy Hisense.

Nowa kampania telewizyjna firmy Hisense będzie jednym z wielu sposobów na wypromowanie kampanii marki na Mistrzostwa Świata 2022. W ostatnich miesiącach przed meczem otwarcia oraz przez cały turniej, Hisense zrealizuje serię wydarzeń mających na celu zapewnienie wszystkim miłośnikom futbolu doskonałej jakości meczów prezentowanych w niezwykle realistyczny i żywy sposób podczas tego światowego święta sportu.

Źródło: Hisense

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764