logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020

  PR 07.05.2021, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hisense-rusza-z-kampania-upgradeyourhome-w-ramach-uefa-euro-2020,391366,artykul.html

Hisense wyznaczył Dwyane’a Wade’a na światowego ambasadora tegorocznej kampanii, aby zachęcić kibiców i konsumentów do unowocześnienia swoich domów dzięki oferowanej nagrodzie. Wade oficjalnie rozpoczął kampanię #UpgradeYourHome wzywając europejskie legendy futbolu, w tym Marco Materazziego i Lukasa Podolskiego, by ogłosili w Europie „Sezon Nowoczesności”.

#UpgradeYourHome startuje 6 maja. Konsumenci, którzy zakupią produkt Hisense przed 11 lipca zostaną zaproszeni do zarejestrowania się na stronie global.hisense.com, aby móc wziąć udział w konkursie. Uczestnicy będą mogli wygrać nagrody o wartości nawet 10 000 euro. W ramach tematu „Unowocześnienia”, kampania zapewni konsumentom możliwość wymiany domowych urządzeń, aby mogli przygotować się do sezonu letniego i zaangażuje ich w wyjątkowe interakcje.

Wraz z kampanią #UpgradeYourHome, Hisense wprowadza specjalne produkty, które przygotują kibiców na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020.

Źródło: Hisense

www.global.hisense.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764