Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Hisense wyznaczył Dwyane’a Wade’a na światowego ambasadora tegorocznej kampanii, aby zachęcić kibiców i konsumentów do unowocześnienia swoich domów dzięki oferowanej nagrodzie. Wade oficjalnie rozpoczął kampanię #UpgradeYourHome wzywając europejskie legendy futbolu, w tym Marco Materazziego i Lukasa Podolskiego, by ogłosili w Europie „Sezon Nowoczesności”.
#UpgradeYourHome startuje 6 maja. Konsumenci, którzy zakupią produkt Hisense przed 11 lipca zostaną zaproszeni do zarejestrowania się na stronie global.hisense.com, aby móc wziąć udział w konkursie. Uczestnicy będą mogli wygrać nagrody o wartości nawet 10 000 euro. W ramach tematu „Unowocześnienia”, kampania zapewni konsumentom możliwość wymiany domowych urządzeń, aby mogli przygotować się do sezonu letniego i zaangażuje ich w wyjątkowe interakcje.
Wraz z kampanią #UpgradeYourHome, Hisense wprowadza specjalne produkty, które przygotują kibiców na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020.
Źródło: Hisense