logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020

  PR 07.05.2021, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hisense-rusza-z-kampania-upgradeyourhome-w-ramach-uefa-euro-2020,391366,artykul.html

Hisense wyznaczył Dwyane’a Wade’a na światowego ambasadora tegorocznej kampanii, aby zachęcić kibiców i konsumentów do unowocześnienia swoich domów dzięki oferowanej nagrodzie. Wade oficjalnie rozpoczął kampanię #UpgradeYourHome wzywając europejskie legendy futbolu, w tym Marco Materazziego i Lukasa Podolskiego, by ogłosili w Europie „Sezon Nowoczesności”.

#UpgradeYourHome startuje 6 maja. Konsumenci, którzy zakupią produkt Hisense przed 11 lipca zostaną zaproszeni do zarejestrowania się na stronie global.hisense.com, aby móc wziąć udział w konkursie. Uczestnicy będą mogli wygrać nagrody o wartości nawet 10 000 euro. W ramach tematu „Unowocześnienia”, kampania zapewni konsumentom możliwość wymiany domowych urządzeń, aby mogli przygotować się do sezonu letniego i zaangażuje ich w wyjątkowe interakcje.

Wraz z kampanią #UpgradeYourHome, Hisense wprowadza specjalne produkty, które przygotują kibiców na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020.

Źródło: Hisense

www.global.hisense.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764