logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename

  PR 01.07.2022, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego sportu, a także zwrócić baczniejszą uwagę masowych odbiorców na osiągnięcia kobiet w sporcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hisense-wyroznia-pilkarki-poprzez-kampanie-rememberthename,396462,artykul.html

Poprzez współpracę z turniejem i nieprzerwane inwestycje na lokalnym rynku Hisense nawiązała bliskie relacje z europejskimi konsumentami. Począwszy od 10-dniowego odliczania do UEFA Women’s EURO 2022, Hisense rozpoczyna inspirujące kampanie, których celem jest zdobycie uznania, na jakie zasługują piłkarki, przy jednoczesnym nawiązaniu głębszej więzi emocjonalnej z europejskimi konsumentami.

Kampania interaktywna i charytatywna

Koncern Hisense, będący międzynarodowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022 i podmiotem działającym na całym świecie, rozpoczął kampanię #RememberTheName trwającą od czerwca do sierpnia, realizowaną zarówno w internecie, jak i poza nim, mającą na celu wzmocnienie i uczczenie wszystkich niesamowitych kobiecych osiągnięć, a także umożliwienie fanom na całym świecie dalszego zachęcania i wspierania wszystkich piłkarek i kobiet pasjonujących się piłką nożną.

Podczas turnieju Hisense i UEFA opublikują „Wizję Hisense”, serię cyfrowych klipów na stronach mediów społecznościowych. Filmy te będą prezentować każdemu fanowi piłki nożnej najbardziej fantastyczne momenty z udziałem piłkarek w każdym dniu meczowym.

Aby spotęgować zaangażowanie fanów w rozgrywki, widzowie, którzy przyłączą się do kampanii, będą mogli wygrać bilety na mecz, oficjalne piłki wykorzystywane podczas turnieju oraz inne nagrody.

Niezależnie od wspomnianych wyżej kwestii, docelowy rynek Hisense koncentruje również szerszy zakres sił społecznych wspierających sport kobiet poprzez darowizny na cele publiczne. W Wielkiej Brytanii konsumenci mogą uzyskać premie cashback w wysokości od 30 do 500 funtów, jeśli zakupią produkty Hisense online lub w sklepie między 1 czerwca a 26 lipca. Firma zachęca konsumentów do przekazania odpowiedniej kwoty cashback na rzecz organizacji charytatywnej, która wspiera rozwój sportu kobiet - „Kobiety w sporcie”, aby tym samym wnieść cenny wkład na rzecz kobiet, które kochają piłkę nożną, i budować coraz lepsze środowisko sportowe dla wszystkich.

Lokalizacja produktów i zarządzania w Europie

Koncern Hisense angażuje się w zaspokajanie potrzeb lokalnych konsumentów poprzez kampanie marketingowe i zarządzanie lokalizacją. Aby sprostać potrzebom różnorodnych rynków, firma Hisense przeprowadziła szeroko zakrojone badania i zmodyfikowała swoje produkty tak, aby spełniały lokalne potrzeby.

W ubiegłym roku lodówki Hisense odnotowały znakomite wyniki w Europie. Te nadzwyczajne rezultaty wynikały z tego, że firma rozumie, iż ze względu na klimat lokalne produkty są w ograniczonym zakresie dostępne w zimie - dlatego popyt na chłodziarko-zamrażarki będzie wzrastał. Z tego względu firma Hisense zaprojektowała z myślą o europejskich konsumentach lodówki o układzie pół na pół, co przyczyniło się do gwałtownego wzrostu sprzedaży lodówek.

Dla Hisense kluczem do sukcesu jest głębokie związanie się z lokalnymi konsumentami poprzez emocjonalne powiązania i oferowanie produktów najwyższej jakości. Hisense przyłączy się do UEFA Women’s EURO 2022, aby zapewnić fanom niezapomniane wrażenia podczas meczów piłki nożnej kobiet i zaimponować światu dzięki najnowocześniejszej technologii i udoskonalonym produktom.

Źródło: Hisense

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764