logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Historia Biennale w plakacie – wystawa towarzysząca 20. MBP

   31.05.2006, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka
Plakat autorstwa Kazumasa Nagai

Od 1 czerwca do połowy sierpnia, na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie od strony ul. Agrykoli, będzie można zobaczyć najlepsze plakaty w historii warszawskiego Biennale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/historia-biennale-w-plakacie---wystawa-towarzyszaca-20.-mbp,4013,artykul.html

Na wystawie zaprezentowanych zostanie 60 najwybitniejszych i najciekawszych plakatów w 40-letniej historii Międzynarodowego Biennale. Wśród pokazywanych prac znajdą się projekty takich artystycznych sław jak: Andy Warhol, Makoto Saito czy Yoshiro Kato. Na wystawie nie zabraknie również twórczosci Polaków m.in. Romana Cieślewicza, Henryka Tomaszewskiego i Jana Lenicy.

Więcej informacji na temat Biennale na stronie: www.postermuseum.pl

Źródło: Muzeum Plakatu w Wilanowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764